خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی؛

حرکت قهرمانان ورزشی موجب هویت و اقتدار نظام شده است/قهرمانان ورزشی با عملشان شخصیت ملی ملت ایران را معرفی می کنند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: عظمت و عزت قهرمانان ملی را ارج مینهیم و الگوهای ماندگار میدانیم که نامشان تا همیشه در کتاب ملت متمدن باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۵۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیک، جهانی، آسیایی و هیأت های ورزشی برتر کشور با تقدیر از تلاشگران عرصه ورزش گفت: دو تشابه میان قهرمانان ورزشی و قهرمانان جبهه ها وجود دارد ،اول اینکه شهدا ارزشمندترین کالای دنیوی را فدا کردند تا ملت مقابل مستکبران سر فرو نیاورد و قهرمانان ورزشی هم این کار را انجام میدهند که پرچم و نشان ملی را سرافراز کنند تا مردم در دنیا دنبال هویت ایرانی و اسلامی را مفتخر باشند.

وی ادامه داد: تشابه دوم این است که همه ملت مقابل شهداء و خانواده شهید سر تعظیم فرو می آورند بخاطر عمل مجاهدانه آنها و هرگز این خانواده ها را فراموش نمیکنند چون هویت آفرینان مکتب و کشور بودند قهرمانان را هم هرگز فراموش نمیکنند، پیشکسوتان افتخارآفرین ورزش مورد احترام هستند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به دو ویژگی قهرمانان اشاره کرد و گفت: ویژگی فردی آنها همت والای آنها و هوش سرشارشان و تلاش و پشتکارشان و اهتمام برای اهتزاز پرچم و نشان دادن عزت ملت است و ویژگی ملی و اجتماعی آنان هم الگو بودن آنان است که همواره در کشور به منش و روش و قهرمانی آنها و اوج شخصیت ایرانی آنها مفتخر میشوند؛ قهرمانان ورزشی با عملشان شخصیت ملی ملت ایران را معرفی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری ورزشکاران قهرمان را مایه خوشحالی میدانند و افتخار میکنند، تصریح کرد: عظمت و عزت قهرمانان ملی را ارج مینهیم و الگوهای ماندگار میدانیم که نامشان تا همیشه در کتاب ملت متمدن باقی خواهد ماند.

گفتنی است در این مراسم آقازاده معاونت توسعه منابع نیروی انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، رادفر، معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی و دکتر عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیر حضور داشتند.

ارسال نظرات