خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي:

صيانت از حريم خانواده تجلي اخلاص است

ليدا سيراني گفت: مردم شهرستان خوي در 21 تيرماه با راهپيمايي عظيم خود در دفاع از حريم خانواده اخلاص خانوادگي خود را به جهانيان نشان خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۳۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي در جلسه هماهنگي هفته حجاب و عفاف حوزه هاي خواهران اين شهرستان، مادر را ركن اصلي خانواده عنوان و افزود: ما خانم ها وظيفه خطيري در قبال خانواده ها داريم چرا كه تمامي مسئوليت ها بردوش ماست اعم از تربيت فرزندان و مديريت خانواده.

خواهر پاسدار ليدا سيراني افزود: درست است كه مسئوليت خرج و مخارج بر عهده آقايان است اما اگر خانم خانواده تجمل گرا باشد و يا هيچ رشته اي از مديريت نداشته باشد كاركردن و نون در آوردن آقايان معنا ندارد.

وي ادامه داد: اين خانم خانواده است كه محيط خانواده را آرام و سالم نگه مي دارد لذا بايد قدر خود را دانسته و سعي نماييم خانواده هاي خويش را به سبك زندگي اسلامي اداره نماييم.

سيراني ادامه داد:تمامي دستگاه هاي دولت بايد در اين زمينه فعال باشند و اگر ما مي بينيم برخي از خانم نما براي گذران امورات زندگي دستخوش فساد مي شوند و سعي مي كنند همانند خانم معصومه علي نژاد ديگران را به منجلاب بكشند روشنگري نماييم و آگاهيهاي لازم را قبل از دشمنان به خانواده ها بدهيم.

وي خاطر نشان كرد:بايد نسل جوان اسوه هاي پايداري را نشان دهيم و با فرهنگ سازي جوانان را از رفتن به راه هاي گمراه كه دشمنان همانند عنكبوت براي آنان تور تنيده دور سازيم.

سيراني اظهار داشت: حركت امروزه دشمن حركت نرم است يعني جنگی بدون خونریزی و نامشهود كه با اندیشه و تفکر و فکر و فرافکنی به دنبال ایجاد تضعیف و تردید در پاسداری از ایین الهی است.

اين مقام مسئول ادامه داد: بايد دانست كه اين حركت خواسته و ناخواسته در سينما و صداي و سيماي ما هم نفوذ كرده و ما بارها شاهد فيلم هايي هستيم كه اهميت حجاب و عفاف و مهمتر ازآن جايگاه خانواده زير سوال مي رود.

وي گفت: تاثير صدا و سيما مهمتر از سخنراني ها است لذا زماني كه جوان و نوجوان ما فيلمي مي بيند كه با تربيت خانوادگي در تضاد است دچار سردرگمي خواهد شد لذا مسئولين امر بايد در اين زمينه كوشا باشد تا چيزي هر چند به طنز بر خلاف سبك اسلام و فرهنگ ايراني نشان ندهند.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي همچنين در ادامه به گردهمايي 21تيرماه سال جاري اشاره كرد و گفت: بايد با آگاه دهي و توجيح كافي خانواده را به اين اجتماع عظيم دعوت كنيم تا به جهانيان بفهمانيم كه بي حجابي و چهارشنبه هاي سفيد و....در ايراني جايي براي خود ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار