در راستاي گراميداشت ياد و خاطره شهداي فاجعه حمله به مسجد گوهرشاد راهپيمايي عظيمي در شهرستان خوي برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۳۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوي در گفتگوي خبري، 21 تيرماه 1314 را كه يادآور حادثه تلخ و حزن آلود حمله به هموطناني است كه در دفاع از آیات و روایات الهی و برای پاسداشت عفاف و حجاب در مسجد گوهرشاد مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفتند و به درجه رفيع شهادت نائل آمدند گفت: اين حركت رژيم سفاك پهلوي در حقيقت نشات گرفته از خوي حيواني و ددمنشانه آنان است.

سرهنگ پاسدار محمد باقر با اشاره به تعبیرات رهبرمعظم انقلاب درسال‌ های اخیر درمورد فعالیت ‌های دشمن افزود: رهبر انقلاب بارها از فعالیت ‌های دشمن با عنوان هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی، براندازی فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم یاد کردند لذا بايد در اين زمينه فعاليت خود را چندين برابر نماييم چرا كه دشمن امروزه به از جنگ سخت فاصله گرفته است.

وي ادامه داد: دشمنان اهداف خود در حمله به حريم خانواده و زير سوال بردن مسئله عفاف و حجاب با بهره جستن از ابزارهايي چون اندیشه‌ها، تفکرات و فرافکنی‌های قدرت‌های رسانه‌ای سعي دارد سبك زندگي اسلامي را تضعيف نمايد و حجاب را محدوديت براي يك خانم جلوه نمايد.

علايي با گريز به برخي از جريانات فرهنگي امروزي خاطر نشان كرد: زماني كه همگي ما شاهديم هجمه فرهنگی به صورت جهانی گسترده است در مقابل خون هزاران شهيد 8سال دفاع مقدس مديونيم اگر ساكت بنشينيم و كاري انجام ندهيم.

اين مقام مسئول ادامه داد: هر انساني كه آزاد انديش است صددرصد به حريم خانواده ارزش قايل است لذا به صورت ذاتي سعي مي كند از اين جايگاه دفاع نمايد.

وي در ادامه گفت: 21تير ماه تمامي خانواده هاي شهرستان خوي از هر قشر و طبقه اي گردهم مي آيند و به صورت راهپيمايي و با دادن شعارهاي كوبنده بيزاري و نفرت خود را از حركت ددمنشانه رپيم پهلوي به جهانيان نشان خواهند داد و پيمان مجدد با آرمانهاي امام و شهدا و ولايت مي بندد كه به دستاوردهاي انقلاب اسلامي پايبند باشند. و تا آخرين قطره خون از خون شهدا دفاع كنند.

گفتني است راهپيمايي عظيم صيانت از حريم خانواده در دهفته حجاب و عفاف روز چهارشنبه از ميدان امام خميني(ره) ساعت 10صبح با حضور تمامي مسئولين ،فرماندهان و خانوادههاي معظم شهدا و شهرستان خوي شروع و در مصلي امام خميني(ره) پس از اجراي برنامه هايي چون سخنراني، شعرخواني،خطابه گويي،اهداي جوايز به محجبه ها و قثرائت بيانيه به پايان خواهد رسيد.

ارسال نظرات