خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اشنویه عنوان کرد:

دشمن با ایجاد گروه های تکفیری درصدد جلوگیری از ترویج هرچه بیشتر اسلام ناب محمدی است

نشست روشنگری با موضوع گروههای تکفیری در حسینیه حوزه بسیج نلیوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۳۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست روشنگری که با حضور فرماندهان و شورای پایگاههای بسیج منطقه نلیوان شهرستان اشنویه برگزار شد، فرمانده سپاه پاسداران اشنویه با اشاره به چهره پلید گروههای تروریستی تکفیری گفت: گروههای تکفیری همچون داعش دست ساخته قدرتهای استکباری با هدف ایجاد فتنه و مشغول کردن کشورهای مسلمان به جنگ های داخلیست.

سرهنگ پاسدار علی حسینی در ادامه به اهداف پدید آمدن داعش پرداخت و گفت: یکی از مهمترین اهداف حامیان داعش انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی و همچنین تضعیف جبهه مقاومت است.

در ادامه این نشست ماموستا جواندل از روحانیون شهرستان اشنویه با اشاره به ماهیت داعش و اهداف شکلگیری آن گفت: عربستان سعودی جهان اسلام را گرفتار جنگ و خونریزی کرده است. این دولت وهابی، شریک جرم تمام جنایات و آدمکشی هایی است که گروههای تکفیری تروریستی، اقصی نقاط جهان انجام می دهند.

وی در ادامه ضمن اشاره بر ضرورت اتحاد مسلمانان ادامه داد: فرقی نمیکند میخواهد شیعه باشد یا سنی آنها همه مسلمانان را کافر می دانند و بر همه مسلمانان واجب است تا با حفظ وحدت این گروهها و حامیان غربیشان را در رسیدن به اهداف شوم خود را شکست دهند.

ماموستا جواندل با اشاره به اينكه امروز غرب برای فروپاشی جوامع، بنیان خانواده ها را نشانه گرفنه است تصریح كرد: خانواده يكي از مواردي است كه غرب به آن توجه ويژه اي داشته است و امروزه ماهواره‌ها و برنامه‌هایی که از این شبکه‌ها پخش می‌شود، واقعیت‌ها را آن طور که باید و شاید به تصویر نمی‌کشند و حتی گاهی بنگاههای استعماری هستند که مسائل را کوچک و بزرگ می‏کنند و به افراد مجال تأمل و تفکر نمی‌دهند؛ زیرا رابطه میان ماهواره و مخاطب، رابطه‏ای یک سویه است و در این فرآیند پیام‏رسانی، تعیین نوع پیام‌ها و آگاهی‌ها در اختیار فرستنده است و گیرنده پیام به گونه‌ای خنثی و منفعل آن را دریافت می‌کند.

ارسال نظرات