در گفتگو با نخبه بسیجی و کارشناس مسائل سیاسی در بوکان:
برگزاری نشست منافقین در پاریس و سکوت دولتمردان ایران در قبال این حرکت فرانسوی ها باعث پرسش های فراوانی از سوی مردم ایران شد که چرا و چگونه از سوی فرانسه با ایران قرار دادهای میلیاردی امضاء می کند و از سوی با برگزاری شوی منافقین که دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار مرد و زن و کودک بی گناه ایرانی الوده است مخالف نمی کند.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۰۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سامان جوانپور از نخبگان بسیجی بوکان و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی کوتاه با خبرگزاری بسیج به این موضوع پرداخته است.

وی در ابتدای سخنان خود به برگزاری این شو با حمایت خونخوار ترین کشور های جهان در پاریس اشاره کرد و عنوان نمود: حضور مهمانانی از امریکا، عربستان و اسرائیل کاملا از ماهیت این کشور ها در حمایت از تروریست پرده برداشت هر چند برای مردم ایران این مهم ۳۸ سال است که ثابت شده است.

جوانپور تصریح کرد: سفر وزیر امور خارجه به فرانسه دو روز زود تر از برگزاری نشست سالانه گروهک منافقین و حامیان بین المللی انها می بایست حور محور لغو و هشدار شدید دولت ایران به فرانسه می چرخید کما اینکه بر اساس اخبار رسانه ها این مهم تنها در چند جمله میان وزیر امورخارجه کشورمان و همتای فرانسوی خود رد و بدل شده است.

وی ادامه داد: سیاست یک بام و دو هوای فرانسه نشان می دهد دولت مردان این کشور از طرفی می خواهند قرار داد های میلیارد دلاری با شرکت های مختلف ایرانی به امضاء برسانند و پول هنگفتی به جیب بزنند و از سوی دیگر نیز اجازه برگزاری نشست سالیانه گروهک مجاهدین در پاریس را دادند تا بتوانند از این راه نیز حامیان بین المللی این گروهک تروریستی را نیز مجاب به کمک به کشور فرانسه کنند.

سامان جوانپور تصریح کرد: غرب بویژه فرانسه مساله « تروریسم» را به دو صورت تروریسم « خوب و بد» طبقه بندی کرده اند.

در یک برهه از زمان مانند ۱۱ سپتامبر حملات تروریستی بد ارزیابی شده و لشکرکشی نظامی غرب به عراق و افغانستان مجاز شناخته میشود و در زمانی دیگر حمایت از منافقین، تروریسم خوب تلقی می ­شود.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مردم ایران در جریان ارجاع و مطرح شدن پرونده هسته ای ایران در شورای امنیت نیز به خوبی دیدند که فرانسوی ها آتش بیار معرکه بودند ولی متاسفانه دولت یازدهم اولین توافق اقتصادی خود را با آنان اجام داد.

وی خاطر نشان کرد: لازم است در دولت دوازدهم بازنگری جدی در روابط اقتصادی با فرانسه و حامیان گروهک های تروریست مخالف جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد تا آنان نتوانند از ظرفیت های بلقوه کشور ما در منابع مالی استفاده کنند.

ارسال نظرات