عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با«بسیج»:
اصغر مسعودی گفت: ما اصول مختلفی در قانون اساسی داریم و یکی از اصل های مهم آن اصل امر به معروف و نهی از منکر است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۹۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: قطعا ما در کشورمان با چالش های مختلفی مواجه هستیم که یکی از مهمترین آنها ترویج فرهنگ غربی و دوری نسل جوان ما از فرهنگ دینی و اسلامی است.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما اصول مختلفی در قانون اساسی داریم و یکی از اصل های مهم آن اصل امر به معروف و نهی از منکر است که متاسفانه مورد غفلت واقع شده است. خیلی از شبهات هم در این زمینه مطرح می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: ما در یک کشور اسلامی با یک قانون اساسی که مبتنی بر کتاب و سنت است زندگی می کنیم باید سنت های رایج و مورد قبول عامه مردم را حفظ کنیم چرا که اینها هم ریشه در تمدن ما دارد و هم دین مبین اسلام که باید ترویج شوند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: نهادهای مختلفی می توانند در تبلیغ حجاب نقش داشته باشند به نظر من صدا و سیما خیلی می تواند موثر عمل کند. آموزش و پرورش و دانشگاه ها هم بسیار مهم هستند. متاسفانه گاهی وقتها ما با نوع برخوردمان عده ای را به اسلام بدبین می کنیم که می شود با شیوه خوب و قول لیّن و نرم خیلی از افراد بدحجاب را که ممکن است از روی نادانی به حجاب اهمیت زیادی ندهند راهنمایی کرد.

ارسال نظرات