بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان کشور به مناسبت هفته عفاف و حجاب

زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال، در متن و مرکز بود. می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی های جدیدکرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد. (رهبر معظم انقلاب- 15 اسفند1391)
کد خبر: ۸۸۸۵۰۹۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

بسمه تعالي

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمن بگو جلبابها (روسری های بلند) خود را بر خویش فرو افکنند؛ این کار برای اینکه (از آلودگان) بازشناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است(احزاب/۵۹)

زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال، در متن و مرکز بود. می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی های جدیدکرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد. (رهبر معظم انقلاب- 15 اسفند1391)

مؤسس بي­سواد و خشك­مغز پهلوي، با اجراي وحشيانه «طرح خفت­بار كشف حجاب» تلاش نمود نماد ملی_مذهبی زن مسلمان ایرانی را از او بگیرد. از اين رو، ايران در تيرماه 1314 شاهد دو حركت تاريخي شد:

يكم؛ تجمع هزاران تن از مردم غيور و عفيف براي «نه به پوشش مفتضح رضاخاني» و «مطالبه پوشش فاخر ايراني-اسلامي»

دوم؛ كشتار حدود 1700 نفر از هموطنان مظلوم ما توسط عوامل رژيم دست­نشانده و مستبد رضاشاه در مسجد گوهرشاد به جرم دفاع از پوشش ملي و ديني خويش!

امروزه نیز دشمنان انسان و انسانيت، براي سوداگري رذيلانه و لذت­جويي حيواني از ريحانه آفرينش(زن)، مزورانه تر و خوفناك­تر از رضاشاه، در تلاشند پوشش اسلامي-ايراني را مخالف با آزادی زن معرفی کنند تا به اغراض پست خود برسند در حالی که تجربه بشر نشان مي دهد كه حجاب كامل در واقع كليد ورود پاكيزه زن به عرصه اجتماع است تا بتواند در امنیت کامل اخلاقي و رواني به رشد فردي و اجتماعی پرداخته و شخصیت اصیل الهی و انسانی خود را بروز دهد.

حال که دُرّ گرانمايه عفّت زنان و غيرت مردان ايراني در تیررس بدخواهان شياد قرار دارد و بی وقفه تلاش می کنند تا از طریق ترویج فحشا زمینه سقوط و انحطاط جامعه ايراني را فراهم نمایند و در این شرایط حساس که جمهوری اسلامی در جبهه های بین المللی و دفاع از مظلومان جهان درحال پیشروی است باید يكايك هم وطنان عزيز و مسئولان و نخبگان مراقبت نمايند تا سرمايه عفاف، غيرت و حياء به تاراج نرود و این امر میسر نمی شود مگر اینکه یک عزم همگانی توسط قوای سه گانه و دستگاه های متولی صورت گیرد.

لذا مورد انتظار است: مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و نظارت، دولت در عقد قراردادهای بین المللی و روش مدیریت دستگاههای فرهنگی و قوه قضا در اجرای قوانين مرتبط جديت و مراقبت نيكو داشته باشند تا خداي ناكرده، جهان اسلام با يك آندلس دیگر مواجه نگردد.

مبلغان دینی و معلمان مدارس و دانشگاه ها نیز باید علاوه بر تخاطب و تبيين چهره به چهره،‌ اینترنت و شبکه های اجتماعی را جزء لوازم ضروری و اولیه خود برای تبلیغ دین، ترویج حیاء و غيرت و پاسخگویی به شبهات قرار دهند و خود را ملزم به استفاده از آن و بهره گیری تبلیغی از آن بدانند، چرا که دشمن از این راه هجمه های زیادی را علیه زن و مرد مومن و مسلمان ایرانی وارد کرده است.

سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با آرزوی سعادت و خوشبختی دو سرا برای تمامي هم­میهنان عزيز، به ويژه فرهنگيان گرانقدر، توفیق و عزت خادمان فرهنگ كشور را از خداي متعال مسئلت نموده و اميدواريم همچون تأمين­كنندگان امنیت كشور و نوامیس و شرف اسلامی-ايراني(مدافعان و شهداي حرم) موفق باشند.

 

سازمان بسیج فرهنگیان کشور

20 تیرماه 1396

ارسال نظرات