فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن بیان این نکته که بسیج در هر شرایطی آماده مقابله با مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی را دارد، گفت: رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استانی و سراسری، اظهار داشت: رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر آذربایجان غربی با حضور ۶۴ گردان در مناطق عمومی شهرستان های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: در رزمایش سالجاری ۶۰ گردان بیت المقدس و ۴ گردان کوثر حضور دارند و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ تیرماه به اجرای برنامه ها و نیز ماموریت های تعریف شده می پردازند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به ماموریت های گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج، عنوان کرد: این گردان ها با توجه به ماموریت ها و کارکردهای خاصی که دارند در ایام خاص مورد آزمون و نیز سنجش قرار می گیرند که برگزاری رزمایش الی بیت المقدس یکی از این آزمون ها است.

وی، در مورد اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان نیز گفت: اصلی ترین اهداف این رزمایش شامل مردمی کردن دفاع پایان ناپذیر، نمایش اقتدار و ارتقای آمادگی گردان ها، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضای گردان ها با سایر ارکان و نیز ایجاد امنیت مورد آرامش مردم و یاس و ناامیدی ضدانقلاب و دشمن می شود.

سردار خرّم، ادامه داد: بسیج از ابتدای تشکیل به عنوان نیرویی انقلابی و مردمی حرکت کرده و همیشه نیز مورد غضب نیروهای ضدانقلاب و معاندان نظام اسلامی بوده است.

وی، بیان داشت: بسیج مستضعفین در تمام شرایط و مخاطرات زیست محیطی و غیرطبیعی آمادگی های لازم را برای همراهی مردم دارد. این آمادگی ها شامل یگان های رزم و خدمات رسانی به آسیب دیدگان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، از همکاری تمام ادارات و نهادهای استانی در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس خبر داد و تاکید کرد: همراهی سازمان های مختلف با بسیج یعنی بودن در کنار مردم و این همان امری است که هدف اصلی از تشکیل این سازمان است.

وی، در پایان در خصوص شهادت یکی از پاسداران در آذربایجان غربی هم عنوان کرد: متاسفانه در حادثه سقوط خودرو به داخل دره در منطقه شهیدان ارومیه یکی از پاسداران به درجه شهادت نائل آمده است.

ارسال نظرات