مسئول تعلیم و تربیت بسیج داشجویی اردبیل خبرداد؛
مسئول تعلیم و تربیت بسیج داشجویی استان اردبیل از اعزام 39 دانشجویی اردبیلی به دوره های خط امام کشوری خبرداد و گفت: این دانشجویان به دوره های طرح ولایت کشوری و شهید چمران اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۶۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
 گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از اردبیل، ایرج صحرایی مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی اردبیل از اعزام 24 نفر از دانشجویان ممتاز بسیجی این استان به دوره آموزشی طرح ولایت کشوری خبرداد و گفت: طرح ولایت بسیج دانشجویی استانی نیز از 23 تیر ماه در در دانشکده فنی رازی اردبیل ویژه برادران و مجتمع آموزشی شهید پیرزاده ویژه خواهران با حضور استید مجرب کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه: مراسم بدرقه و اعزام دانشجویان به طرح ولایت کشوری صبح روز جمعه از مقابل ناحیه بسیج دانشجویی استان انجام خواهد گرفت،گفت: در این دوره آموزش و تقویت مبانی فکری و اسلامی مباحث متنوع و مفید تربیتی، تشکیلاتی، معرفتی و بصیرتی ارائه می شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: این دوره نیز از24 تیرماه لغایت8 شهریور ماه در اردوگاه آبعلی تهران ویژه برادران و اردوگاه تربیتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس ویژه خواهران برگزار می شود.

مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی استان ادامه داد: طرح ولایت بهترین فرصت برای تقویت مبانی فکری و نظری دانشجویان است  و انتظار می ورد دانشجویان با استفاده مفید و بهره گیری صحیح از این دوره بتوانند به عنوان نیروی تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه ها فعال تر و تاثیر گذارتر باشند.

صحرایی در ادامه سخنان خود از اعزام 15 نفر از دانشجویان بسیجی حائز شرایط به دوره آموزشی شهید چمران خبرداد و گفت:  این دوره آموزشی که از تاریخ ۴ لغایت ۱۲ مرداد ماه ویژه برادران و ۱۸ لغایت ۲۷ مرداد ماه ویژه خواهران در شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی افزود: در دوره تربیتی مهارتی شهید چمران  دانشجویان با اصول و روش های مدیریت و آموزش صحیح گروه های دانشجویی آشنا می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات