فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر سیمان کرمان خبر داد ؛
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر کرمان گفت:محمد علی احمد زاد اصل مدیر عامل گروه صنعتی سیمان کرمان طی حکمی سردار سید حجت کبیری را به عنوان مشاور عالی مدیرعامل و مشاور در امور بازرسی و نظارت سیمان منصوب کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۴۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، محمد همتی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر کرمان از  حضور سردار حجت کبیری به عنوان  مشاور عالی مدیرعامل و مشاور در امور بازرسی و نظارت سیمان کرمان  خبر داد .
 محمد همتی تصریح کرد :محمد علی احمد زاد اصل مدیر عامل گروه صنعتی سیمان کرمان طی حکمی سردار سید حجت کبیری را  به عنوان  مشاور عالی مدیرعامل و مشاور در امور بازرسی و نظارت سیمان منصوب کرد.
 
 
همتی در خصوص فعالیت های سردار کبیری گفت: سید حجت کبیری متولد شهرستان خوی و از فرماندهان ارشد لشکر ۳۱ عاشورا در طول سال‌های جنگ عراق علیه ایران است که از ابتدای تشکیل تیپ ۳۱ عاشورا و بعدها تبدیل آن به لشکر، ریاست ستاد این مجموعه نظامی را بر عهده داشته است.
 
 
وی افزود : پس از پایان جنگ سردار سید حجت کبیری مدتی را در ستاد ساماندهی سپاه پاسداران اشتغالداشت و سپس به‌عنوان مستشار نظامی ایران، نزدیک به چهار سال را در کشور تازه استقلال یافته جمهوری آذربایجان سپری کرده است.
 
 
همتی در پایان خاطر نشان کرد : کتاب « جا مانده »مجموعه خاطرات سردار سید حجت کبیری است ، این کتاب شامل خاطرات سید حجت کبیری از فرماندهی  وی در دوران دفاع مقدس  و در خصوص رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی و عملکرد لشکر ۳۱ عاشورا آذربایجانی‌ها در طول جنگ می باشد .
 
 
فرمانده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ابوذر  سیمان کرمان خاطر نشان کرد : شایان ذکر است که سردار کبیری مشاور استاندار آذربایجان شرقی نیز بوده است .
 
 
 
انتهای پیام /

کارگران کرمان

ارسال نظرات