مرادی گفت: حجاب از ضروریات دینی است و باید از برخوردهای سیاسی که با مسئله حجاب و پوشش زنان صورت می گیرد ممانعت شود
کد خبر: ۸۸۸۴۹۲۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: امروزه هجمه های بسیاری در مقابل حجاب بانوان صورت می گیرد و عده ای با ترویج این تفکر که اسلام را نباید در حجاب خلاصه کرد در صدد کمرنگ شدن این فرهنگ و فریضه دینی در بین زنان جامعه هستند.

مرادی اضافه کرد: آنچه که دشمن در صدد رویارویی با آن است، نظام اسلامی و بنا شدن آن بر مبانی و پایه های اسلام است، و قصد دارد با جبهه گیری در مقابل اعتقادات و مسائلی که زیربنای این اعتقادات را محکم می کند به اسلام و اصول ارزشی آن دهن کجی کند.

مدیریت خواهران سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، با بیان اینکه بدحجابی در مرحله نخست مولد فساد اخلاقی در جامعه است و مسائل دینی را تضعیف می‌کند، افزود: حجاب از ضروریات دینی است و باید مانع برخوردهای سیاسی که با مسئله حجاب و پوشش زنان صورت می گیرد شد.

وی با بیان اینکه باید مقوله حجاب و پوشش مناسب به صورت امری درونی و پایداردر وجود نسل امروزبروز پیدا کند، تصریح کرد:حجاب و عفاف علاوه بر اینکه باید به اولویت دستگاه‌های اجرایی کشور تبدیل شود بلکه باید راهکاری اندیشده شود که حفظ و تقویت آن به مطالبه عمومی مردم مبدل گردد.

ارسال نظرات