شهادت میثم علیجانی مدافع حرم اهل بیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث تقویت عزم و اراده رزمندگان اسلام در تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان و ارادت خالصانه و خاضعانه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شده و بار دیگر بر عزم رزمندگان لشکر 25 کربلا افزود
کد خبر: ۸۸۸۴۸۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی شهادت میثم علیجانی از رزمندگان بابلسری لشکر عملیاتی 25 کربلا در منطقه شمال‌غرب کشور، سردار حمیدرضا رستمیان پیامی بدین شرح صادر کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

آنانی که در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون می‌شوند، کسانی هستند که ما تا همیشه مدیون آنها و خانواده‌های‌شان هستیم.

شهیدان جان داده‌اند تا ما جان بگیریم.

آری نعمت و هدیه امنیت و آرامش امروز کشور بهای سنگین خون پاک شیرمردانی است که سخت‌ترین شرایط و امتحانات را می‌پذیرند تا ملت بزرگ و مسلمان ایران حرکت آرمانی خود را به سمت اهداف بلند انقلاب اسلامی که ظهور منجی آن یگانه دوران، حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنا فداه است، ادامه دهند.

در این مسیر هر گونه بی‌مهری و اطاعت‌ناپذیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای کج‌روی و میدان دادن به نااهلان و نامحرمان و ترسیدن از قدرت پوشالی استکبار جهانی بوده، خیانت بزرگی است که باید در مقابل خداوند بزرگ و متعال پاسخگو باشند.

شهید میثم علیجانی از جوانان انقلابی و از رزمندگان شجاع  لشکر 25 کربلا بود که در مأموریت‌های سال‌های 90 و 94 شمال‌غرب، سال‌های 94 و 95 در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه نیز حضور فداکارانه و مخلصانه داشت تا جایی که وقتی در حماسه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل شد، لحظه‌ا‌ی ساکن نبود و داوطلبانه در عرصه جهاد اعلام آمادگی می‌کرد.

این جوان رزمنده که باید تربیت اسلامی‌اش را به خانواده محترمش تبریک گفت، به معنای واقعی سرباز ولایت بود.

در سال96 همچنان با رزمندگان لشکر همراه و همدل و با اخلاق حسنه، آرامش و سکینه را به یارانش هدیه می‌داد‌.

در انتظار شهادت و پیوستن به دوستان شهیدش آرام و قرار نداشت و از عزیزترین‌هایش برای اهداف متعالی اسلام گذشت و حفظ امنیت و آرامش هم‌وطنانش را بزرگ‌ترین دغدغه زندگی‌اش نهاد.

میثم علیجانی در 18 تیرماه 1396 در ساعت 16 در نوار مرزی شمال‌غرب و در نقطه صفر مرزی در اجرای مأموریت شناسایی و گشت رزمی تأمین جاده‌ای دچار سانحه خودرویی شد و در وعده‌گاه الهی به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

او به مقام آرامش عند ربهم یرزقون رسید و بار دیگر ثابت کرد شهادت این شهید مدافع حریم اهل بیت و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث تقویت عزم و اراده رزمندگان اسلام در تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان و ارادت خالصانه و خاضعانه به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شده و بار دیگر بر عزم رزمندگان لشکر 25 کربلا افزود که ما با تمام قوا ایستاده‌ایم و تا مبارزه هست ما هستیم و تا نابودی کفر و استکبار و عوامل آنها چه در مرزهای ایران اسلامی و چه خارج از آن دست از مقابله و جهاد فی سبیل‌الله بر نخواهیم داشت.

در پایان این شهادت خونین را خدمت امام منتظر حضرت مهدی(عج)، مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای و خانواده‌های معظم و معزز شهیدان تبریک و تعزیت عرض نموده و آرزوی صبر جزیل محضر خانواده محترم ایشان، به‌خصوص همسر گرانقدر و فرزند عزیزی که آغوش پدر را درک نخواهد کرد، از خداوند متعال مسئلت دارم.

و از مردم شریف مازندران دعوت می‌کنم تا با شرکت در مراسمات و تشییع این پاسدار راه امنیت بار دیگر بر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ندای تکبیر سر دهند.

و من‌الله‌التوفیق

حمیدرضا رستمیان

شمال‌غرب کشور

۹۶/۴/۱۹


ارسال نظرات
پر بیننده ها