تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان سروآباد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سروآباد هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج و تبیین ارزش های اسلامی و برنامه های دینی در بین فرهنگیان و دانش آموزان دانست.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، با همت بسیج دانش اموزی شهرستان سروآباد و همکاری آموزش و پرورش سروآباد از 15 نفر از برگزیدگان مسابقه قرآنی که در ماه مبارک رمضان در بین فرهنگیان و معلمین برگزار شده بود تجلیل و هدایایی توسط بسیج دانش آموزی به آنان اهدا گردید.

 
 در حاشیه برگزاری این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه سروآباد اظهار داشت: این مسابقات در بین دانش آموزان، فرهنگیان و معلمین سطح شهرستان برگزار شد که در پایان به 21 نفر از نفرات برتر که پاسخ قابل قبولی به سوالات داده بودند جوایزی اهدا گردید.

 
سرگرد فرهادی در باره نحوه برگزاری این مسابقات که با عنوان طرح شمیم رمضان برگزار گردید اظهار کرد: با توجه به ارزش فضاهای مجازی و سرعت پیشرفت تکنولوژی و قابلیت دسترسی سریع و همچنین صرفه جویی در وقت این مسابقات به صورت پیامکی برگزار گردید.

 
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سروآباد نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد سپاه شهرستان سروآباد در زمینه های فرهنگی و تربیتی و همچنین تعامل پایاپای با این نهاد آموزشی ، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و تبیین آموزه های دینی در بین فرهنگیان و دانش آموزان اعلام کرد.

 
محمد عزیزی تصریح کرد: یکی از شاخص‌های اصلی فعالیت اداره آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت، آشنایی دانش‌آموزان با قرآن و معارف اسلامی و نشر ارزش‌های قرآنی، اسلامی و انقلابی است.

 
وی گفت: افرادی که هدایت و رشد خود را در قرآن کریم جست‌و‌جو کنند در زندگی آینده خویش نیز می‌توانند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند.

 
عزیزی همچنین یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات را در راستای سندتحول بنیادین آموزش و پرورش و آشنایی دانش‌آموزان و مربیان با ارزش‌های دینی و نزدیکی بیشتر آنان به خداوند متعال تلقی کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار