مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی، نهادی حمایتی،تخصصی، دانش‌محور و پاسخگو است

بهزیستی، نهادی است حمایتی،تخصصی، دانش‌محور و پاسخگو که با ایجاد فرصتهای برابر برای تمامی گروه‌های هدف در دستیابی به خدمات مطلوب زمینه ارتقا توانمندی، بهبود سلامت و افزایش کیفیت زندگی جامعه هدف را فراهم می‌آورد.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان در نشست کار گروه منطقه ای معاونین پشتیبانی بهزیستی شمالغرب کشور گفت: در سه سال اخیر120 نفر نیروی کارشناسی از محل مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور جذب این اداره کل گردیده و پس از برگزاری آزمون و مراحل اداری به استخدام در بهزیستی استان زنجان در آمده و مشغول بکار گردیدند

محمد محمدی افزود : بهزیستی، نهادی است حمایتی،تخصصی، دانش‌محور و پاسخگو که با ایجاد فرصتهای برابر برای تمامی گروه‌های هدف در دستیابی به خدمات مطلوب زمینه ارتقا توانمندی، بهبود سلامت و افزایش کیفیت زندگی جامعه هدف را فراهم می‌آورد و بزرگترین سرمایه معنوی آن نیروهای انسانی خدوم است .

مدیر کل بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: در سال 94 تعداد 114 نفر از طریق آزمون استخدامی ،سال 96 تعداد 6 نفر از طریق آزمون ادواری جذب بهزیستی گردیده اند و همچنین 32 نفر از نیروهای رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شده و درسال 93 مشغول به کار گردیدند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های معاونت پیشتیبانی تسلط به قوانین و استفاده از ظرفیت های قانونی برای بهره گیری از بیشترین امکانات در جامعه است افزود: یکی از مهمترین رویکردبهزیستی ارتقاء خدمات و اجرایی نمودن دولت الکترونیک است .

محمدی تصریح کرد: همفکری میان کارکنان و شناخت وظایف و تعهد کاری آنها موجب هم افزایی و افزایش خدمات بهزیستی خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر 410 کارمند در بهزیستی استان زنجان مشغول به کار هستند که از این تعداد 238 نفر زن کارمند و تعداد 172 نفر کارمند مرد هستند

ارسال نظرات