محقق، مبلغ و مدرس طب اسلامی در دانشگاه های اروپایی و آسیایی:

عفاف زن با کلید حجابش حفظ می شود

دشمن برای موضوع حجاب رمز گشایی کرده و با برنامه ریزی دقیق کانون خانوداه های ایرانی را نشانه گرفته است. این تخریب ها و تهاجم ها به قدری زیاد شده است که مردم ایران شاهد کمپین هایی مانند چهارشنبه های سفید هستند.
کد خبر: ۸۸۸۴۶۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در هفته گرامی داشت عفاف و حجاب به میزبانی بسیج اصناف کشور در سالن همایش بانک ملت با موضوع استاندارهای زیبایی و سلامت با حضور خانم دکتر خدایی، محقق، مبلغ و مدرس طب اسلامی در دانشگاه های اروپایی و آسیایی و جمع کثیری از آرایشگران نمونه کشور برگزار شد.

دکتر زبیده خدایی در این جلسه با عرض تبریک به همه خانم های باحجاب به واسطه هفته گرامی داشت عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب در سال های متمادی همیشه یک روند ثابت را طی کرده است چراکه تعدادی از نماینده ها و صاحبان نظر در مورد حجاب خانم ها مواردی را عنوان می کنند و به همین جا ختم می شود.

حجاب یک موضوع بی اهمیت برای خانم های جوان ایرانی شده است

این محقق اسلامی اظهار داشت: حجاب و عفیف بودن زن در این روز ها یکی از بی اهمیت ترین مواردی است که مظلوم و محذوف واقع شده است. متاسفانه حجاب زن به دلیل بی خردی دوستان و دانایی دوستان مورد تخریب و تهاجم قرار گرفته است. غفلت و عدم آگاهی مردم خصوصا خانم ها مطمئنا مسئله حجاب را به سمتی خواهد برد که پس از چند سال شاهد این خواهیم بود که اگر یه خانم چادری در کنار خیابان دیده شد، همگان از پوشش و حجاب او تعجب می کنند.

کمپین چهارشنبه سفید یکی از اقدامات دقیق دشمن است

وی خاطر نشان کرد: دشمن برای موضوع حجاب رمز گشایی کرده و با برنامه ریزی دقیق کانون خانوداه های ایرانی را نشانه گرفته است. این تخریب ها و تهاجم ها به قدری زیاد شده است که مردم ایران شاهد کمپین هایی مانند چهارشنبه های سفید هستند.

خانم های اروپایی مثل ایرانی ها از آرایش غلیظ استفاده نمی کنند

خدایی گفت: به دفعات باتوجه به سفرهای اروپایی پی در پی به واسطه شغل همسرم به گارگاه و کارخانه های لوازم آرایشی ورود کردم. در اجتماع و محله های مختلف شهر های اروپایی با مردمان آن نشست و برخاست کردم اما حجاب و عفیف بودن زنی که در آنجا دیدم در مقایسه با بدحجابان ایرانی واقعا قابل قیاس نبود. خود مردمان اروپایی با وجود اینکه بهترین لوازم آرایشی در کنار دستشان است و می توانند حتی راحت و آزادانه تر از کشور ما استفاده کنند، به ندرت خانمی را میبینید که آرایشی غلیظ داشته باشد.

داشتن حجاب برای زنان امنیت و شادی را تضمین می کند

این کارشناس اسلامی بیان کرد: دشمن می داند که اگر خانمی حجاب داشته باشد، امنیت، داشتن کانون گرم خانواده، نشاط برای خود زن و اطرافیان و مواردی که باعث حضور موثر زن می شود تضمین شده است، کارشکنی و میلیارد های دلار خرج می کند.

خداوند صفت لطیف بودنش را با عنصری به نام حجاب برای زن پسندیده است

محقق، مبلغ و مدرس طب اسلامی گفت: خداوند مهربان و زیبا که یکی از صفاتش لطافت است، عیفیف بودن زن و حجابش را عنصری از لطافت برای زن پسندیده است. موجودیت زن لطیف و ظریف است و نیاز به نگهداری دارد و چه بسا حجاب می تواند سپری در برابر تمام آسیب ها باشد. خداوند زن را عفیف آفرید و کلیدش را حجاب قرار داد تا از انواع گزند ها دور بماند.

دکتر خدایی در خصوص سوال اصلی مبنی بر اینکه آیا اسلام به مقوله آرایش و زیبایی و آراستگی حرفی برای گفتن دارد یا خیر اظهار داشت: در قرآن خداوند از تعبیر "نظر" برای انسان ها به کار برده شده است. دقت شود برای انسان ها به کار برده نه برای مومنین یا مسلمین برای همه مردم دنیا که ستارگان و آسمان زیبا را ببینند و از آن لذت ببرند. چرا خداوند از چشم برای پی بردن به زیبایی اش استفاده کرده است؟

رسانه های غربی کشور های مسلمان را عقب مانده و کثیف نشان می دهند

وی در خصوص نحوه نشان دادن کشور ها اسلامی و فرهنگشان در اروپا عنوان کرد: در یکی از سفرهایم به کشور آلمان، مردم ایران را هنوز به همان شکلی که کوچه ها و خانه هایشان گلی بود و مردم در زمان های قدیم از تکنولوژی عقب بودن را نشان می داد. رسانه های غریبی کشور های مسلمان را زشت و کثیف نشان می دهند و به خصوص ایران را کشور عقب خوانده مورد خطاب قرار می دهند چراکه اعتقادشان به این نیست که ایران هم می تواند پیشرفت و صاحب تکنولوژی دنیا شوند. در این میان هم کاری به ایرانی هایی که نداشتن اعتماد به نفس و اعتقاد به فضای فرهنگی و ایرانی ندارند، نداریم!

ارسال نظرات