مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خیران شرکای طلایی کمیته امداد در زمینه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت هستند

خیران شرکای طلایی کمیته امداد در زمینه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت هستند و شاخص اعتماد آفرینی ما در این نهاد انجام کار موثر ومفید در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف است .
کد خبر: ۸۸۸۴۵۷۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ستاد محسنین استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص حامی یابی برای طرح های اکرام و محسنین درماه رمضان ، اعتماد آفرینی برای افزایش مشارکت مردم در برنامه های کمیته امداد را مهم ترین اولویت در فعالیت های این نهاد عنوان کرد.

هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این جلسه با بیان اینکه مردم استان زنجان با مشارکت مطلوب در برنامه های اجرایی این نهاد در ماه رمضان حماسه آفرین شدند، گفت : یکی از شاخص های مهم مردم استان زنجان مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه به ویژه در حوزه رسیدگی به نیازمندان است .

وی به ضرورت برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت موجود در استان به منظور بهره مندی بیشتر جامعه هدف از این ظرفیت تاکید کرد و ادامه داد : مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد وظیفه امدادگران را در حوزه رسیدگی اثر بخش به خانواده های تحت حمایت سنگین تر کرده وباید با فعالیت بیشتر در حوزه خدمت رسانی موثر به جامعه هدف زمینه اطمینان بخشی بیشتر به خیران را فراهم کنیم .

صفری با اشاره به اینکه اعتماد سازی مهم ترین مولفه در افزایش مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد است تصریح کرد : خیران شرکای طلایی کمیته امداد در زمینه خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت هستند و شاخص اعتماد آفرینی ما در این نهاد انجام کار موثر ومفید در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف است .

وی کار کمیته امداد را الهی و اعتقادی دانست و اظهار کرد : کلید واژه افزایش مشارکت های مردمی در برنامه های کمیته امداد اقناع مخاطب است و اعتقاد به الهی بودن کار امدادگری موجب می شود اقشار مختلف جامعه از فیض خدمت به نیازمندان بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت ما در این نهاد باید موجب افزایش امید در اقشار ضعیف جامعه نیز شود ، افزود : وظیفه ما در کمیته امداد تعامل و هم افزایی بیشتر برای توسعه متوازن در همه بخش ها و خدمت رسانی هدفمند به جامعه هدف است.

وی در ادامه از جذب هفت هزار و 400حامی جدید برای طرح های اکرام ومحسنین در ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع حامیان جذب شده در ماه رمضان امسال دو هزار و 370 از طریق پایگاه های مستقر در شب های قدر در مساجد و سایر مناسبت ها در طول این ماه بوده است .

صفری همچنین ادامه داد : تعداد پنج هزار و 30 حامی نیز از فضاسازی انجام شده از طریق برنامه تلویزیونی ماه عسل در سطح استان جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد حامیان همکار با این نهاد در قالب طرح های اکرام ومحسنین به بیش از 20 هزار و 500 نفر رسیده است ، ادامه داد: براساس آمارهای موجود مشارکت خیران در طرح های اکرام ومحسنین در ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 300درصد افزایش یافته است .

وی تصریح کرد : وظیفه ما در قبال مشارکت بالای خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد اطمینان بخشی واعتماد افزایی به کارکردهای این نهاد در حوزه محرومیت زدایی است.

ارسال نظرات