سالروز گرامیداشت شهدای عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با حضور جمعیت مدافعان حریم خانواده در حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۵۶۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدجلال حسینی اظهار داشت: دراین برنامه یاد شهدای مسجد گوهرشاد که قریب به هشتاد سال پیش به دست دژخیمان رضا‌شاه به شهادت رسیدند گرامی داشته می‎شود.

وی ادامه داد: شهدای مسجد گوهرشاد در اعتراض به کشف حجاب رضاشاهی اجتماع کرده بودند و مرحوم بهلول مشغول سخنرانی در محکومیت اعمال ننگین رضا شاه ملعون بود که تعدادی زیادی از شرکت‌کنندگان در مراسم توسط عمال رژیم غاصب به شهادت رسیدند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد:‌ ویژه برنامه گرامیداشت شهدا عفاف و حجاب مسجد گوهرشاد چهارشنبه، 21 تیرماه، با حضور عموم زائران و مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه که در صحن مسجد گوهرشاد تدارک دیده شده است با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد مقدس و نماینده ولی‌فقیه در خراسان همراه خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی اعلام کرد:‌ مدیحه سرایی، قرائت قرآن، برپایی نمایشگاه عکس و پذیرایی از زائران از دیگر برنامه‎‌های این مراسم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها