دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرکرد:
مجتبی عسکری در نشست عقیدتی بسیجیان شهرکرد گفت: وظیفه آموزش حجاب به دختران در وهله اول با والدین است.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست عقیدتی با موضوع عفاف و حجاب با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه در مکان مسجد الرضا(علیه السلام ) شهرکرد برگزار شد‌.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرکرد پیرامون اهمیت عفاف و حجاب برای بانوان و جامعه با تکیه بر احادیث و روایات به ایراد سخنرانی پرداخت.

عسکری گفت: حجاب یک اثر دیرینه است و حتی در آثار تخت جمشید هم قابل مشاهده است، در مسیحیت هم بوده است اما مورد تحریف قرار گرفته است. امام علی (ع) می فرمایند: حجاب موجب ۱.حفظ زیبایی زن ۲.مایه آرامش او می شود. حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و از جلوه گاه رحمت خدا مراقبت می کند.

وی، در ادامه با اشاره به خاطرات مستر همفر جاسوس انگلیسی گفت: همفر جاسوس انگلیسی می گوید: در مسئله ی حجاب باید کوشید تا زنان مسلمان به بی حجابی مشتاق شوند تا ما به اهداف سلطه جویانه خود برسیم .امام علی (علیه السلام ) در مورد آخرالزمان می فرمایند : آخرالزمان بدترین دوران است زیراجمعی از زنان پوشیده اند اما در حالی که عریانند ،اینان از دین خارج شدند و در فتنه ها وارد می شوند و به سوی عذاب الهی شتاب می کنندو اگر توبه نکنند در عذاب الهی خواهند ماند.

وی، در پایان تصریح کرد: حجاب اثر مستقیم روی بلوغ زودرس دارد و حجاب را باید از سنین کم به فرزندانمان به خصوص دختران آموزش دهیم.

ارسال نظرات