جلسه هماهنگی بازسازی واقعه غدیر در شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۷۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور امام جمعه لردگان، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و فرماندار، جلسه هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در شهر لردگان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، ضمن خیر مقدم خدمت به حضار از افرادی که در اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر در سال 95 با سپاه ناحیه لردگان همراهی کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

وی، خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه غدیر تاکنون سه بار در لردگان، فلارد و خانمیرزا با استقبال باشکوه مردم برگزار شده و امسال نیز نیمه دوم شهریور در لردگان اجرا خواهد شد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام انصاری، امام جمعه لردگان اظهار کرد: تمامی ادارات موظفند که در اجرای این برنامه کمال همکاری را با سپاه ناحیه داشته باشند؛ چرا که هرچه در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشید این نشان دهنده عشق بیشتر به امام علی (علیه السلام) و علاقه بیشتر به رفع شبهات اعتقادی مردم است.

وی، افزود: ملت ما اگر نهج البلاغه را بخوانند و هدف از واقعه غدیر را درک کنند برای تمامی شبهات دینی و اعتقادی خود پاسخ خواهند داشت.

در ادامه آقای کریمی، فرماندار شهرستان لردگان گفت: در بحث برگزاری برنامه بازسازی واقعه غدیر من از برادران سپاه پاسداران به خصوص فرمانده محترم سپاه جناب سرهنگ موسوی تقدیر و تشکر می کنم؛ چرا که در طول این چند سال در زمینه واقعه غدیر اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام گرفت.

ارسال نظرات