خبرهای داغ:
رئيس هیئت چوگان آذربایجان شرقی خبر داد؛

باشگاه ورزشی و مدرسه چوگان در منطقه آرپا دره سی تبریز افتتاح می شود

رئيس هیئت چوگان آذربایجان شرقی از افتتاح باشگاه ورزشی و مدرسه چوگان در تفرجگاه آرپا دره سی تبریز خبر داد و گفت: مجموعه آرپا دره سی تبریز بستر مناسبی برای احداث مجموعه های ورزشی متناسب با ورزش های اصیل ایرانی مانند چوگان است.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۶۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهریار، رشید شهشهی با بیان این مطلب افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقی اجرای طرح آموزش و استعداد یابی در مدارس آغاز شده است.

شهشهی با اشاره به اخذ شناسنامه ملی هیات چوگان آذربایجان شرقی ادامه داد: تبریز به عنوان یکی از قطب های ورزش چوگان در ایران و خاورمیانه است.

رئيس هیئت چوگان آذربایجان شرقی بیان کرد: طی دو سال اخیر تقویت زیرساختی استان ها با توجه جدی دکتر  وكيل گیلانی رییس فدراسیون محقق شده است و نمود آن در برگزاری  رقابت هاي  مقدماتی جام جهانی چوگان تهران به چشم می خورد.

رشید شهشهی با بیان این مطلب افزود: توسعه نرم افزاری و سخت افزاری هیات  چوگان در استان های مستعد توانست بازیکنان مطرحی را به تیم ملی معرفی کند و با ادامه اجرای برنامه های دقیق فدراسيون چوگان می توان در سال های آتی موفقیت جهانی را از آن تیم ملی چوگان ایران کند.

وی با اشاره به قدمت چندین ساله ورزش چوگان خاطر نشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری های مکرر رییس فدراسیون چوگان در احیای آن موجب شد تا ایران برای اولین بار به عنوان میزبان مرحله مقدماتی جام جهانی این ورزش پرطرفدار انتخاب شود.

شهشهی همچنین توجه شهرداری تبریز به ورزش های همگانی و قهرمانی را یکی از عوامل استقبال عمومی شهروندان تبریزی این ورزش کهن برشمرد.
رئيس هیئت  چوگان آذربایجان شرقی خواستار حمايت های ویژه نهادهای فرهنگی ورزشی و رسانه ها به ورزش چوگان به عنوان یک ورزش اصیل و ملی و تاریخی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها