خبرهای داغ:

روز ادبیات کودک و نوجوان در خامنه گرامی داشته شد

شهردار خامنه در آیین گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان گفت: تلاش مجموعه شهرداری خامنه بر این بوده تا در کنار اجرای طرح های عمرانی مختلف در سطح شهر و انجام وظایف خدماتی در قبال شهروندان، همواره به موضوعات فرهنگی و اجتماعی توجهی ویژه شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۵۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری خامنه، بابک شریفی افزود: یکی از شاخص ترین اقدامات انجام شده توسط شهرداری خامنه در سال های اخیر، توجه به مبحث ارتقای سطح مطالعه در میان شهروندان و ساخت ایستگاه های مطالعه در پارک ها و اماکن عمومی بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این قبیل برنامه ها بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه برداریم.

امام جمعه شبستر نیز در این آیین افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه شهر خامنه به عنوان زادگاه پدری رهبر فرزانه انقلاب از غنای فرهنگی والایی برخوردار است یکی از شهرهای پیشرو در امر توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از این دست بوده و اقدامات مناسبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: تربیت درست نسل های بعدی یکی از رسالت های مهم بر دوش ما است که ارتقای فرهنگ مطالعه و آشنایی کودکان با کتاب و کتابخوانی یکی از راهکارهای اساسی در راه نیل به این هدف می باشد.

وی در پایان بیان کرد: امید که این قبیل برنامه ها در دیگر شهرها و روستاهای شهرستان فراگیر شده و به اقدامات فرهنگی و اجتماعی توجه خاصی صورت گیرد.

در پایان این آیین از فرزانه مریخی، سمانه معماریان، محمد بنایی، قنبر قمی، فاطمه مریخی، ریحانه طهمورثی، سولماز صنایی، احمد نجفی، فاطمه بنایی، پریناز کاری، بلال حیدری و ‌ملیحه صادقی پور به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی اهدا شد.

 

نیلوفر بهجت، امیر حسین دهقانزاده، زهرا کشفی خامنه، فاطمه چاووشی، پریسا حبعلی، میترا امجدی، نگار درخشانپور، نگین درخشانپور نیز برندگان کمک هزینه خرید کتاب در این مسابقه بودند که تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها