معاون فرهنگی سپاه ناحیه اشتهارد;

۲۱ تیر راهپیمایی روز عفاف و حجاب در اشتهارد برگزار می شود

اسلامی گفت: به مناسبت ۲۱ تیرماه «روز ملی عفاف و حجاب» راهپیمایی و اجتماع صدها نفری با شعار محوری «حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده» و همزمان با سراسر کشور، در اشتهارد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۴۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اسلامی، معاون فرهنگی سپاه ناحیه اشتهارد  بیان داشت: به مناسبت ۲۱ تیرماه «روز ملی عفاف و حجاب» راهپیمایی و اجتماع صدها نفری با شعار محوری «حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده» و همزمان با سراسر کشور، در اشتهارد برگزار می شود.

۲۱ تیر راهپیمایی روز عفاف و حجاب در اشتهارد برگزار می شود

وی در ادامه افزود: این راهپیمایی از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه  ۲۱ تیرماه از میدان مسجد قاضیان آغاز و در پارک حافظ به پایان خواهد رسید.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه اشتهارد در خصوص این روز، گفت: حجاب نماد و شخصیت یک زن مسلمان است همچنین رعایت پوشش هم برای مردان و هم برای زنان مایه عزت محسوب شده و رعایت آن‌یکی از مؤلفه‌های اصلی در زندگی بشری قلمداد می‌شود که باید این موضوع مهم و اساسی موردتوجه قرار گیرد.

اسلامی بابیان اینکه فرهنگ حجاب و عفاف باید در جامعه گسترش پیدا کند که این امر نیاز به یک عزم همگانی دارد، بیان کرد: حجاب در جامعه یک امر مهم و یک ارزش بزرگ محسوب می‌شود که در این راستا نگاه اسلام به زن همراه با حرمت و کرامت است.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها