به همت حوزه مقاومت بسیج امام زمان(عج) سپاه ناحیه قوچان کلاس های اوقات فراغت تابستانی در مرکز فنی و حرفه ای شهید عباسی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۱۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
فرمانده حوزه امام زمان(عج) سپاه ناحیه قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهارکرد: اوقات فراغت فرصت مناسبی را در اختیار انسان می گذارد تا خستگی کار روزانه را از تن خویش بیرون کند و با انگیزه بهتر به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

گلستانی گفت: به همت پایگاه های مقاومت بسیج برادران شهرقوچان کلاس های اوقات فراغت در رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در رشته های متنوع فرهنگی، مهارتی و ورزشی همراه با ارائه مدرک معتبر تدوین و برنامه ریزی شده است.

وی گفت: اوقات فراغت به عنوان زیر مجموعه‌ه‏اىی از زمان، داراى اهمیت و ارزش بالایی است و باید براى آن برنامه‏‌ریزى درستى نماییم تا بتوانیم نهایت بهره‏‌ورى و بازدهی مثبت را از آن داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به این که شادمانی، باعث بهجت و انبساط روح و وجد و نشاط می شود، گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام تا 20تیرماه به حوزه امام زمان(عج) سپاه ناحیه قوچان و پایگاه‌های مقاومت مساجد سطح شهر مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها