مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در بازدید از نمایشگاه «ترامپیسم»:

چهرۀ واقعی امریکا در قامت ترامپ/ هنرمندان باید چهره امریکا را نشان دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در بازدید از نمایشگاه منتخب آثار جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور «ترامپیسم» با بیان اینکه در واقع چهرۀ واقعی دولت امریکا را در حرکات ترامپ بدون پرده شاهد هستیم، گفت: چهره دریده، چهرۀ واقعی آمریکا را در قامت ترامپ می بینیم.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، محمد محمد پور با اشاره به اینکه ما با پدیدۀ تازه ای در دنیا مواجه هستیم به نام « ترامپ»، افزود: در این نمایشگاه ایده های مختلف در رابطه با نوع مدیریت مدرن دنیا به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: در رأس کشوری که ادعای مدرنیسم، دموکراسی و تمدن دارد، فردی قرار گرفته که حرکات و رفتارهای خارج از هنجاری بین المللی و انسانی از خود نسان می دهد.

محمدپور افزود: هنرمندان با نگاه خود این تصویر را در قالب کاریکاتور ارایه می کنند و این ارزشمند بوده و جای قدردانی از حوزه هنریدارد که این نمایشگاه را به راه انداخته و امید که همه بیایند از این آثار دیدن کنند.

 

وی در خصوص رویکرد مهم نمایشگاه گفت: در همه آثار نگاه واحدی است بین هنرمندان مختلف دنیا و نگاهشان وجه مشترک زیادی نسبت به جریان مدیریتی آمریکا دارد و این جای تامل است لذا اگر ملت ها آگاه باشند به اتفاقات و جریاناتی که می خواهد بر آن ها و دنیا سیطره افکند قطعاً در برابر این جریان خواهند ایستاد.

محمدپور در پایان اظهار داشت: وظیفه اصلی هنرمندان این است که جریان جاری مدیریت دنیایی که در رأس آن استکبار جهانی و امریکا قرار دارد، آن را معرفی کنند و قالب هنر بهترین ابزار برای این معرفی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها