علیپور با اشاره به اعزام 21 دانشجوی ایلامی به بیست و دومین طرح ولایت کشوری، گفت: برای رسیدن به موفقیت در پیشبرد اهداف انقلاب و زمینه سازی ظهور باید امروز با در دست داشتن جوانان پاک نهاد و خوش طینت تربیت به سبک اسلامی را آغاز کرد تا تفکر انقلابی بر جامعه طنین انداز شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۴۰۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمود علیپور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های ایلام از اعزام 21 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان ایلام در بیست و دومین دوره طرح ولایت کشوری خبر داد و گفت: این دانشجویان که اکثر برگزیدگان دوره خط امام(ره) استانی سال 95 و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه ها هستند، که پس از موفقیت در آزمون ورودی، مصاحبه حضوری، گزینش منتخب این دوره آموزشی شده اند.


علیپور گفت: 12 دانشجوی خواهر ایلامی 22 تیرماه جهت حضور در این دوره آموزشی به مشهد مقدس اعزام می شوند و 9 نفر از برادران نیز جهت حضور در دوره به مجتمع آموزشی آبعلی اعزام می گردند.

وی اظهار کرد: این دوره های آموزش مبانی اندیشه اسلامی موجب تقویت معنوی و روحیه خودباوری دینی در بین دانشجویان بسیجی خواهد شد که از حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری
در کلاس های معرفتی، بصیرتی و در قالب همایش های مختلف بهرمند می شوند و با کوله باری از معرفت و بصیرت سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هایاستان ایلام با تاکید بر اینکه نیاز مبرم جامعه امروز، تربیت مدیران دلسوز، دغدغه مند و انقلابی است، افزود: امروز تربیت نیروهای هم طراز انقلاب برای پیشبرد اهداف عالیه نظام ضرورت دارد چرا که همین تفکر انقلابی و جهادی انقلاب را به ثمر رساند.

علیپور در ادامه افزود: برای رسیدن به موفقیت در پیشبرد اهداف انقلاب و زمینه سازی ظهور باید امروز با در دست داشتن جوانان پاک نهاد و خوش طینت تربیت به سبک اسلامی را آغاز کرد تا تفکر انقلابی بر جامعه طنین انداز شود.

وی در پایان گفت: این دانشجویان ولایی با حضور در جمع معنوی و با انگیزه جوانان انقلابی برای پاسداری از اصول انقلاب محیا می شوند و در عرصه جنگ نرم فرهنگی آماده خواهند شد و در سنگر علم و تربیت در دانشگاه ها به کار انقلابی می پردازند.

ارسال نظرات