مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلیل‌آباد از اعطای بیش از 13 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال سال 95 در خلیل‌آباد خبر داد و گفت: در بحث اشتغال 100 درصد اعتبارات سال 95 کمیته امداد خلیل‌آباد جذب‌شده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۶۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدرضا حسین پور در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: در بحث اشتغال ۱۰۰ درصد اعتبارات سال ۹۵ کمیته امداد خلیل‌آباد جذب‌شده است.

وی بالغ‌بر ۹ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبارات تبصره‌ای کمیته امداد خلیل‌آباد در سال ۹۵ خواند و خاطرنشان کرد: دراین‌ارتباط ۶۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که وام آن‌ها پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد خلیل‌آباد بابیان اینکه به ۴۸ نفر از مددجویان کمیته امداد مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال در سال ۹۵ تسهیلات پرداخت‌شده است، تصریح کرد: درمجموع سال ۹۵ بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال به ۱۱۳ نفر تسهیلات پرداخت شد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نصب پنل های خورشیدی در منازل مددجویان، اذعان کرد: ۴۰ طرح پنل خورشیدی در سال گذشته اجرا و به ازای هر طرح ۲۵ میلیون تومان هزینه شد که خوشبختانه بسیار طرح موفقی بود و ۶۰ درصد طرح پیش رفته است و امیدواریم در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

حسین پور همچنین عنوان کرد: باید به سمت‌وسوی طرح‌هایی برویم که براثر سرما و خشک‌سالی مشکلی برای خانواده‌ها به وجود نیاورد و بتوانند در تمام فصول سال درآمدزایی و اشتغال لازم را برای این افراد داشته باشد.

وی ادامه داد: در بحث آموزش ۴۵۷ نفر آموزش‌های لازم با همکاری فنی و حرفه‌ای و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده شد که اکثر آن‌ها به اشتغال انجامید.

این مقام مسئول در پایان از ابلاغ اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی به کمیته امداد شهرستان در سال ۹۶ خبر داد و تأکید کرد: ۲۵ میلیارد ریال اعتبارات تبصره‌ای و ۱۵ میلیارد ریال اعتبارات امدادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ۹۶ خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها