خبرهای داغ:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی:

عدم توجه به عفاف و حجاب زمینه‌ساز تخریب زیربنای آموزه‌های دینی

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توجه به عفاف و حجاب زمینه‌ساز تخریب زیربنای آموزه های دینی است.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۴۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

عدم توجه به عفاف و حجاب زمینه‌ساز تخریب زیربنای آموزه‌های دینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمد علی پورمختار در جمع بانوان شهرستان بهار ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: دستور کار دشمنان این است که چادر از بانوان حذف شود.

وی با بیان اینکه عدم توجه به عفاف و حجاب زمینه ساز تخریب زیربنای آموزه های دینی است، افزود: نقشه دشمن این است که عفاف و حجاب در بین بانوان نباشد و پوشش بانوان از جمله روسری که یک بحث تشریفاتی است از بانوان حذف شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت عفاف و حجاب در بین بانوان نشان دهنده عمق شناخت و بصیرت آنها در جامعه است و دشمنان همواره در خدشه دار کردن این ارزش خوب، در بین بانوان هستند.

وی با اشاره به فضای مجازی و استفاده ابزاری دشمنان از این فضا ادامه داد: جوانان و حتی نوجوانان گاهاً در شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شوند که خود نیز آثار تخریبی این شبکه های اجتماعی را نمی دانند.

پورمختار با بیان اینکه ما برای لباس مد داریم، خاطرنشان کرد: فرهنگ مد در خصوص لباس برای ما تعریف شده است بنابراین دشمنان ما کار و تلاش می‌کنند که این فرهنگ مد و لباس را در بین بانوان تغییر دهند و فرهنگ

و مدغربی را بین بانوان ترویج دهند.

وی ابراز داشت: برای عفاف و حجاب باید کمیته برنامه‌ریزی در سطح شهرستان تشکیل شود چراکه با برنامه ریزی می‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را در بین بانوان شهرستان و به ویژه بین بانوان شاغل در ادارات تبیین کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار