مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:
یزدانی گفت: سپاه و بسیج رکن اصلی در انقلاب اسلامی هستند و هیچ گروهی نمی تواند در صدد تضعیف این نهاد انقلابی بر بیاید، چرا که ریشه های انقلاب اسلامی در سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۳۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کاظم یزدانی مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با انتقاد از برخی هجمه ها علیه سپاه و بسیج اظهار داشت: ظلم بزرگی است که بخواهیم با هجمه وارد کردن علیه سپاه و بسیج، با میزان بالای تاثیرگذاری آن را تضعیف کنیم و همه این هجمه ها در حالی است که ما در شرایط  تهدید امنیتی قرار داریم و برخی از کشورها آشکارا ما را تهدید می کنند.
 
وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، افزود: اقدامات مدافعانه سپاه پاسداران تا حدی بود که حضرت امام (ره) بارها در سخنرانی هایشان بر اثرگذاری این نهاد انقلابی تاکید داشته اند و رهبرانقلاب  نیز بارها با همین تعابیر از اقدامات سپاه پاسداران یاد کرده اند حتی در جایی می فرمایند من همیشه پشتیبان شما بوده و خواهم بود.
 
یزدانی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس از نهادهایی هستند که هموراه طی ۳۸ سال گذشته با تمام توان از نظام جمهوری اسلامی، تمامیت ارضی کشور، جان، مال و نوامیس ملت دفاع کرده اند.
 
مسئول سازمان تربیت بدنی بسیج در پایان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج رکن اصلی در انقلاب اسلامی هستند و هیچ گروهی نمی تواند در صدد تضعیف این نهاد انقلابی بر بیاید، چرا که ریشه های انقلاب اسلامی در سپاه و بسیج است.
ارسال نظرات