حجت‌الاسلام اسماعیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان طرقبه شاندیز در جمع بسیجیان بخش طرقبه گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری افزایش قدرت تحلیل در بسیجیان از واقعیت‌های جامعه باید افزایش یابد.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۱۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی حجت‌الاسلام اسماعیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان طرقبه شاندیز در جمع بسیجیان بخش طرقبه گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری افزایش قدرت تحلیل در بسیجیان از واقعیت‌های جامعه باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام ضرباتی که وارد شده از افراد بی بصیرت بوده و نباید اجازه سوء استفاده دشمن از این موضوع داده شود افزود: بصیرت دهی، آگاهی بخشی اقدام به موقع و به هنگام از ضروریات و چنین اقدامات باید در دستور کار بسیجیان قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بینالود اظهار کرد: باتوجه به هجمه جنگ نرم و عملیات روانی که با آن مواجه هستیم این جبهه نیازمند توجه است تا با ایجاد بصیرت و آگاهی در سطح مطلوب علی الخصوص در بدنه بسیج از ضربات دشمن جلوگیری شود.

وی افزود: تبیین منویات مقام معظم رهبری از وظایف و مأموریت‌های مهم عامه بسیجیان است لذا توکل به خدا و تلاش در راستای تحقق برنامه‌های محوری بسیج با ملاک های دینی و اخلاقی باید در سرلوحه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه الگوها و حالت پیش‌روندگی معنوی بسیج در موضوعاتی مانند امر به معروف روز به روز باید روند افزایشی داشته باشد تصریح کرد: بسیج نیروی برخاسته از مردم و معنوی است که باید برای تأثیرپذیری برنامه ها ارتباطات حداکثری با مساجد به عنوان مهد مکارم اخلاقی و رفتاری ایجاد شود.

وی افزود: در مورد موضوعات فرهنگی برای بسیجیان و جامعه اقداماتی از جمله برگزاری دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان با همکاری مجموعه انقلابی طرقبه شاندیز صورت گرفته است که این توانمندی سطح کیفیت برنامه‌ها ارتقا می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها