یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امروز هرکسی در هر موقعیتی باید با حفظ روحیه جهادی ، عامل آتش به اختیار باشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۳۱۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
سردار محمود باقرزاده در حاشيه يادواره شهدای روستای شاهین شهرستان زاوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در خراسان رضوی، ابراز داشت: امروز هرکسی در هر موقعیتی باید با حفظ روحیه جهادی، عامل آتش به اختیار باشد.

وی با اشاره به اهميت زماني تاكيد بر عمل و آتش به اختیار، افزود: معنای این اصطلاح به ظاهر نظامی، این است که همه افراد جامعه شامل هر قشری که باشند اعم از مسئول، مردم، جوانان و ... در مقابل مصائب و مشکلات جامعه مسئول بوده و باید نقش آفرینی نمایند.

سردار باقرزاده در ادامه با اشاره به ویژگی های جامعه مهدوی، افزود: معنای دیگر آتش به اختیار این است که یک انسان مسلمان منتظر، باید برحسب وظیفه در لحظه‌های حساس انقلاب تصمیم گرفته و در صحنه، زمینه ایجاد یک جامعه مهدوی را فراهم نماید.

جانباز روشندل و راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به بروز برخی مشکلات و بن بست‌ها در برخی از مواقع در کشور، اظهار داشت: در هر صحنه حساسی که انقلاب اسلامی به مشکل برخورد می‌کند، جملات و سخنرانی‌های مقام عظمای ولایت همیشه گره‌گشا، حلال مشکلات و راهنمای ادامه مسیر می‌شود.

وی در پایان نیز در پاسخ به این سوال که وظیفه هر جوان که به عنوان قشر اصلی جامعه محسوب می شود در قبال آتش به اختیار بودن چیست؟ گفت: که اگر هر جوانی در زندگی خود عنایت خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) را ناظر و حاضر ببیند و با حفظ این روحیه، در هر صحنه مهم اسلام و انقلاب آتش به اختیار باشد، به طور قطع به آرامش حقیقی و الهی می‌رسد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها