فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه تاکید کرد

حفظ حجاب خنثی کننده هجمه‌های فرهنگی دشمنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: در شرایطی که دشمن به جنگ فرهنگی روی آورده است، حفظ حجاب و وقار از سوی مردان و زنان جامعه اسلامی می‌تواند بسیاری از این هجمه‌ها را خنثی کند.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۱۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به آغاز هفته ملی عفاف و حجاب گفت: حجاب یکی از شعائری است که در اسلام بر آن تاکید بسیار شده و باید آشکارا انجام شود تا تبلیغ معروف و اشاعه دین خدا باشد.

وی با اشاره به اینکه نبایستی نحوه تبلیغ حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به افراد محجبه بدبین شوند، گفت: روش‌هایی که در این حوزه به کار گرفته می‌شود باید اقناعی باشد و نباید با شیوه‌ای غلط و برخورد نامناسب، مردم را از شعائر و آموزه‌های دینی گریزان کرد.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری موضوع عفاف را مسئله جملگی اقشار جامعه، اعم از مرد و زن توصیف کرد و گفت: نباید این نکته را از نظر دور داشت که اگر زنان می‌بایست پاکدامن باشند، از مردان نیز انتظار می‌رود تا عفیف و ماخوذ به حیا باشند تا کیان جامعه استوار و پا برجا بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با ابراز امیدواری مبنی بر این که حجاب به یک فرهنگ تبدیل شود، تاکید کرد: در این راه تمام ادارات و نهادهای ذی ربط با تمام وجود و با همه امکانات باید در صحنه حضور یابند و با اتخاذ شیوه‌های معقول تبلیغی، امر حجاب را به فرهنگی پویا و جذاب برای جامعه تبدیل کنند.

وی سپس به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج ساوه برای هفته عفاف و حجاب پرداخت و گفت: برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب در اکثر بوستان‌ها و پارک‌های شهرستان، همایش دین، حجاب و عفاف برای اتحادیه اصناف و بالاخص صنف آرایشگران، همایش برترین حجاب، راهپیمایی و تجمع مدافعین حریم خانواده، کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌هایی از این دست از جمله برنامه های این ناحیه مقاومت است.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری در پایان حجاب را مهم‌ترین عامل حفظ کرامت انسانی دانست و گفت: تقویت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از اولویتهای برنامه های دستگاههای فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات