مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه اراک تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای ارتقاء سطح آگاهی‌های دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه وظیفه خطیری بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۱۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم افتتاحیه طرح «جوانه‌های صالحین» با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: نقش مساجد و مراکز تربیتی و آموزشی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: مساجد، مراکز تربیتی و چایگاه‌های مقاومت بسیج ظرفیت بزرگی برای تعلیم و تربیت دینی است و چه بهتر که از همان دوران کودکی فرزندان خود را با این اماکن آشنا کنیم و ارتباط میان وی با این مراکز را برقرار سازیم چراکه می‌دانیم فرزندان‌مان با حضور در برنامه‌های این مراکز حس مسئولیت‌پذیری و متعهد بودن را فرا می‌گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: کودکان و نوجوانان از تاثیرگذارترین اقشار جامعه بوده و باید موقعیتی فراهم گردد تا این طیف با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی بیشتر آشنا شوند و بی شک بهترین بسترسازی برای این امر هم در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج ممکن خواهد بود که نسل آینده را به سلاح ایمان مجهز می‌کند.

عبدی با اشاره به نقش آگاهی بخشی و بصیرت افزایی پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای ارتقاء سطح آگاهی‌های دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه وظیفه خطیری بر عهده دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که تضعیف مراکز فرهنگی کشور در دستور کار دشمنان قرار دارد، لذا تقویت این مراکز امری ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات