پژوهشگر اسلامی:

لازمه حل مشکل بدحجابی، تعمیق باورهای دینی است

پژوهشگر اسلامی گفت: آگاهی‌بخشی و تعمیق باورهای دینی بهترین راهکار برای نجات جوانان از باتلاق فرهنگ غرب و صهیونیست جهانی است.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۰۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

فهیمه جاوید پژوهشگر اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: متاسفانه باتوجه به هجمه فرهنگی دشمن در تروج فرهنگ بدحجابی در جامعه، اما توسعه فرهنگ حجاب در جامعه مغفول مانده است و در حال حاضر نیز هیچ اقدامی از سوی مسئولین در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: بایستی بدانیم که چنانچه نسبت به این مهم بی توجه باشیم و نسبت به آگاهی بخشی به جوانان تلاش نکنیم بی‌شک فرهنگ غرب در جامعه ما غالب خواهد شد. آگاهی‌بخشی و تعمیق باورهای دینی بهترین راهکار برای نجات جوانان از باتلاق فرهنگ غرب و صهیونیست جهانی است.

این پژوهشگر اسلامی تصریح کرد: صهیونیست‌ها برای رسیدن به حکومت جهانی یهود از سال‌های قبل به دنبال تغییر فرهنگ در جهان اسلام بودند و در این راستا در اولین گام مسیحیت را دشمن خود در جهان اسلام اعلام کردند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران و مذهب شیعه در مرکز توجه این گروه قرار گرفت و با تمام وجود برای تغییر فرهنگ اسلامی در ایران پا به عرصه گذاشتند.

جاوید با اشاره به تشکیل کنوانسیون‌هایی تحت فمنیسم اسلامی توسط صهیونیست‌ها گفت: صهیونیست‌ها به بهانه حقوق بشر، با تشکیل کنوانسیون‌هایی با نام فمنیسم اسلامی به ظاهر درصدد رفع مشکلات زنان در جهان اسلام برآمدند اما در باطن به دنبال تخریب زنان با بهره‌گیری از نام اسلام بودند.

وی افزود: صهیونیست‌ها در حقیقت به دنبال حذف کامل ریشه اسلام و جایگزینی ارزش‌های خود هستند لذا جوانان ما بایستی نسبت به این توطئه صهیونیست‌ها آگاهی پیدا کنند چراکه غیرت و عزت جوانان ما بعد از آشنایی کامل با اهداف و پروتکل‌های صهیونیست، اجازه نخواهند داد تا آنان به اهداف خود برسند و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را از جامعه ما بزدایند.

این پژوهشگر اسلامی تصریح کرد: سند بنیادین آموزش‌و پرورش و اجرای ریشه‌ای این سند بهترین جایگزین برای آموزش‌های مدرنی است که در حال حاضر در مدارس و دانشگاه‌های کشور ما تدریس می‌شود. و پژوهشگران و اندیشمندان ایران اسلامی می‌توانند بنا به فرمان «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری با ریشه‌های بدحجابی مقابله کنند.

جاوید به نقش رسانه ملی نیز در ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: صدا وسیما نقشی اساسی در این بخش دارد ولی متاسفانه فیلمسازان ما به سمت اهداف فمنیسم در حرکت هستند بدون اینکه هیچ نظارتی بر کار آنان وجود داشته باششد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات