معاون درمان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه سال گذشته هشت هزار و 320 میلیارد ریال برای درمان بیماران استان هزینه شده، دو هزار و 320 میلیارد ریال آن را در بخش درمان مستقیم و شش هزار میلیارد ریال آن را در بخش درمان غیر مستقیم اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۲۰۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جلال الدین نیکنام با بیان اینکه رویکرد تأمین اجتماعی استان، ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها برای جلب رضایت مردم است، افزود: در بیمارستان عالی نسب برای مشتری مداری سخت افزار ساختمان‌ها بهبود یافت که در این زمینه حدود 40 میلیارد ریال هزینه شد.
وی ادامه داد: در بیمارستان 29 بهمن تبریز هم 15 میلیارد ریال برای بهسازی و استاندارد سازی جهت رضایت مردم هزینه شده است.
معاون درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه استاندارد ایزو 9001 مدیریت کیفیت سال 2015 را برای بیمارستان‌های این سازمان دریافت کرده‌ایم،خاطر نشان کرد: هر دو بیمارستان ما رتبه درجه یک دریافت کردند که بیمارستان عالی نسب در بین کل بیمارستان‌های استان رتبه دوم را کسب کرده است.
نیکنام از حذف دفترچه های کاغذی در مراحل پذیرش، درمان، آزمایش و بستری در مراکز درمانی ملکی این سازمان و جایگزینی روند الکترونیکی خبر داد و گفت: بیمارستان عالی نسب برای پذیرش بیماران بین المللی، مجوز لازم را دریافت کرد که جزو نخستین بیمارستان‌های اخذ کننده امتیاز پذیرش بیماران بین المللی بود.
وی همچنین از اتمام مطالعات بیمارستان 327 تختخوابی در شهرک خاوران تبریز خبر داد و گفت: شهرداری در حال صدور پروانه این بیمارستان است که عملیات اجرایی آن از 31 شهریور ماه امسال آغاز می‌شود و در مدت سه سال نیز به بهره برداری می رسد.
نیکنام از افزایش دامنه ارائه خدمات به بیمه شدگان تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی درمانگاه هشترودبا 68 میلیارد ریال شروع شده که در مدت یک و نیم سال به بهره برداری می رسد همچنین ساخت درمانگاه در شهرستان های ملکان و عجب شیر نیز در مرحله پیمانکار قرار دارد.
ارسال نظرات