دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از موسسه خیریه کهریزک؛
خبرگزاری بسیج: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) با مؤسسه خیریه کهریزک را موجب ارتقاء خدمات دهی به نیازمندان جامعه دانست و بر حمایت های همه جانبه از این مؤسسه تأکید کرد .
کد خبر: ۸۸۸۴۱۸۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیداری 3 ساعته، از نزدیک فعالیت های عمده آسایشگاه خیریه کهریزک در زمینه نگهداری، آموزش و توانبخشی سالمندان و معلولین این مجموعه را به نظاره نشست .

فتاح و هیأت همراه همچنین در جلسه ای با مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک، به بررسی راه های گوناگون همکاری و رفع نیازهای این مجموعه پرداختند .

  فتاح در این نشست، موسسه خیریه کهریزک را تجلی روح بلند و لطف نیکوکاران دانست و گفت: این موسسه توانسته است با اتکاء به حمایت های همه جانبه مردمی بار مسئولیت کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر دوش بکشد، به گونه ای که هم اکنون280 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مرکز نگهداری می شوند .

وی افزود: ما در خدمت به جمعیت چند میلیونی با وسعتی به پهنای کشور ایران، سختی های خاص خود را داریم، اما خدمت به کسانی که توانی ندارند، یا از حداقل سلامتی و توانایی برخوردارند و وابسته به تخت هستند به مراتب سخت تر از هر کار دیگری است.

وی با اشاره به دیدار خود و هیأت همراه از بخش های محل نگهداری سالمندان نیز گفت: برای دقایقی کار دشوار پرستاران و دیگر خدمتگزاران را از نزدیک دیدیم. اما تصور اینکه بتوانیم روزی با این شرایط سخت و همانند آنان در خدمت این انسان های ضعیف باشیم، حقیقتاً دشوارتر خواهد بود .

فتاح، تصریح کرد: مردمان نیک اندیشی داریم که بسیار در امور خیر و نیکوکاری داوطلب هستند و خوشا بحال آنانکه برای خالق خود خدمت می کنند و هرگز انتظار تشکر و قدردانی هم ندارند .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه رفع نیازهای مختلف این مؤسسه، سطح خدمات رسانی و حمایت از معلولین و سالمندان را افزایش خواهد داد، بر حمایت های همه جانبه از مؤسسه خیریه کهریزک تأکید کرد.

 

 

ارسال نظرات