خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش هشترود از ثبت نام 2500 دانش آموز در 11 پایگاه تابستانی شهرستانی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش در طول تابستان برنامه‌ های متنوعی را برای دانش ‌آموزان در قالب پایگاه‌ های تابستانی اجرا می ‌کند که اختیاری بوده و دانش‌آموزان می ‌توانند در صورت تمایل در این برنامه ‌ها شرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۸۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن اقدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 11 پایگاه تابستانی در کانون ها و سالن های ورزشی، دارالقران و مدارس دولتی و غیر دولتی هشترود فعالیت می کنند و دانش آموزان ثبت نام کرده در قالب این طرح در کلاس های ورزشی، هنری، علمی و قرآنی شرکت می کنند.
وی افزود: دانش آموزان بسیجی و هنرمند نیز در قالب طرح هجرت به آماده سازی و زیباسازی مدارس مشغول خواهند شد که جا دارد از بسیج دانش آموزی منطقه، فرهنگی و هنری سپاه و فرماندهی سپاه ناحیه قدردانی شود.
مدیر آموزش و پرورش هشترود تصریح کرد: جهت رفاه دانش آموزان در مراکز ثبت نام کلاس هایی همانند تنیس روی میز و سالن ورزشی رایگان در نظر گرفته شده و در پایان طرحز دانش آموزان ممتاز پایگاه ها به اردو فرستاده خواهند شد.
اقدمی خاطرنشان کرد: همچنین برای اولین بار در منطقه، طرح مزرعه تابستانی در سه آموزشگاه اجرایی و کلاس های رایگان آموزش خانواده برای اولیا نیز در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات