اقامه نماز عید سعید فطر در شهر وحدتیه

نماز عید سعید فطر، به امامت حجت الاسلام موسوی امام جمعه وحدتیه با حضور عموم مردم و مسئولین شهر در حسینیه اعظم وحدتیه اقامه شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۶۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

اقامه نماز عید سعید فطر در شهر وحدتیهبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان؛ حجت الاسلام موسوی در خطبه اول عید فطر پس از تبریک عید فطر و بیان احکام زکات فطره و تقسیم بندی آن به زکات مال و جان به ویژگی های متقین اشاره کرد و اظهار داشت:خداوند به کسانی که زندگی ساده و اسلامی دارند و مقید به حلال و حرام هستند و حریم ها را می شناسند و رعایت می کنند،عنایت ویژه دارد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید: "انَ الله معَ المُحسنین" عبارت محسن در این آیه شریفه به فردی گفته می شود که غم و غصه را از دل ها می زداید و با زبان و رفتارش دل دیگران را شاد می کند.

امام جمعه وحدتیه در خطبه دوم نمازعید سعید فطر به مفهوم اقتدار کشور در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: اقتدار کشور به معنای ولایت فقیه و قاطعیت رهبری جامعه اسلامی است.

وی هم چنین با محکوم کردن شعار علیه ریاست جمهوری  در روز جهانی قدس، خواستار حفظ وحدت و همدلی در جامعه شد، زیرا وحدت و همدلی مهم ترین سلاح جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی در پایان سخنان خود از زحمات  دلسوزانه مسئولین شورای شهر و شهرداری،نیروی انتظامی ،فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی(ره) و پایگاه های تابعه در امر خدمات رسانی به مردم و تلاش های عمرانی ،امنیتی و فرهنگی این نهادها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات