خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گیلانغرب با تاکید بر اتخاذ موضوع جدی تر در قبال نشست منافقین در فرانسه گفت: وزارت خارجه ایران با بی توجهی به مانور تروریستهای ضد انقلاب، هیچ اقدامی جدی انجام نداده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۶۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج ازگیلانغرب، حجت الاسلام  سید سیف اله موسوی  در خطبه های نماز جمعه گیلانغرب گفت: برگزاری گردهمایی سالیانه گروهک تروریستی منافقین در روز 10 تیر ماه در پاریس یکروز پس از ان دیدار دکتر ظریف و امانوئل مکرون در کاخ الیزه حاوی نکات قابل تامل فراوانی است که  ابعادآن میتواند مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این گردهمایی ایران ستیزانی چون رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و سفیر اسبق امریکا در سازمان ملل و همچنین هیاتی از معارضان سوری جمع آمده بودند تا پای سخرانی سران گروهکی بنشینند که در کارنامه خود  قتل عام بیش از 17 هزار نفر  از ملت ایران را ثبت کرده و امروز جزو منفورترین چهره ها در میان ملت ایران به حساب  می آیند.

حجت الاسلام موسوی افزود: سازمان منافقین یکی از گروههای تروریستی  است که بیشترین فعالیتهای تبلیغاتی و نظامی علیه جمهوری اسلامی را سازماندهی کرده است.

وی ابراز داشت: یکی از مهمترین راهبردهای سازمان منافقین خلق از ابتدای تاسیس تاکنون، برقراری ارتباط  دولت ها، قدردتهای منطقه ای و فرامنطقه ای جنبش  ها و سازمانهای منطقه ای و بین المللی در جهت اهداف ضد ایرانی بوده و به همین دلیل این گروهک تروریستی تواننسته فعالیتهای تروریستی  خود را با حمایت غرب  ادامه دهد.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب گفت: منافقین هر ساله اجلاسی را در پاریس  برگزار می کنند و با جمع کردن  تدادی افراد از کشورهای مختلف سعی دارند در روحیه دادن به خود  و نمایش زنده بودن سازمان تروریستی خود دارند.

وی اذعان کرد: امسال نیز این اجلاس که ابتدا لغو ان منتشر شد روز 10 تیر ماه  جاری در پاریس برگزار شد و مریم رجوی، سرکرده منافقین با فراموش کردن جنایات این سازمان علیه مردم بی گناه  ایران و عراق دم از آزادی و دمکراسی زد و به رغم  خود سقوط جمهوری اسلامی را زود هنگام اعلام کرد.

امام جمعه موقت گیلانغرب تاکید کرد: حال گروهک تروریستی که حتی اعضای خود را به استثمارمی کشد و افشاگریهای زیادی علیه انان خصوصا توسط اعضای زن فرار کرده از این فرقه در رسانه های بین الملی منتشر شده است، علیه ایران  در خاک فرانسه به اسم ازادی بیان عرض اندام میکند و سعی دارد  با عرضه خود به امریکا و سعودی ها خویش را احیا کند.

وی با انتقاد از موضوع  ضعیف وزارت خارجه کشورمان افزود: اما در این اثنا وزارت خارجه ایران  با بی توجهی به مانور  تروریستهای ضد انقلاب  هیچ اقدامی  ولو  حد اقل آن هم  در حد  احضار سفیر فرانسه انجام نداده است .

 حجت السلام  موسوی گفت: اهمال کاری وزارت خارجه کشورمان در باره منافقین حتی با وجود این که  افکار عمومی کشورمان به صورت خود جوش  در شبکه های اجتماعی  علیه اعمال قبیح  این تروریستها وارد عمل شد، سوال بزرگی است که به نظر می رسد وزارت خارجه باید به ان پاسخ دهد.


امام جمعه موقوت گیلانغرب تصریح کرد:در مورد تحریم های جدید؛ نقض برجام محسوب می شود؛ این قانون  ابتدا در کمیته  روابط خارجی  سنا طرح و در 3 خرداد تصویب و سپس در مجلس سنای امریکا با 98 رای  تصویب شد.

  وی گفت: چنانچه این مصوبه نهایتا به یک قانون در آید  تحریم جدید محسوب شده زیرا  تاکنون قانونی وجود نداشته است  و برخی تحریم هایی که در این زمینه  اجرا میشد قانون نبود  لیکن  هم اکنون  با قانونگذاری جدید توسط قوه مقننه امریکا مواجه خواهیم بود، آن تحریم ها و تحریم های وسیع دیگر  در این مصوبه به قانون تبدیل می شود و باید با قانونهای تحریمی جدید مواجع شویم.

حجت الاسلام موسوی گفت: طبق برجام تصویب این قانون نقض صریح  بندهایی از برجام  است که در بند 26، 28 و 29 آن امریکا متعهد  بود تا از اقدام تحریمی جدید خود داری کند اما تصویب قانون s722 همه موارد و تعهدات فوق را نقض کرده، به جای حسن نیت به صورت خصمانه عمل کرده و روابط این را با جهان به شدت مخدوش کرده به طوری که دیگر هیچ بانک بزرگی حاضر به همکاری با ایران نخواهد بود و فلسفه وجودی برجام  که از جمله هدف آن برداشتن تحریمهای بانکی بود  را از بین خواهد برد.

وی همچنین در خطبه ها در باره تبعات  تحریم جدید امریکا تصریح کرد: قانون s722  تمام فعالیتهای موشکی چه بالستیک و چه با بردهای کوتاه را منع خواهدکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات