فرمانده انتظامی استان زنجان در دیدار با فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) :
شهادت طلبي، روحيه فداکاري و ايثار براي آرمان هاي ديني و انقلابي همراه با شجاعت، تواني را به سپاه داده است که این نهاد انقلابی در مواجهه با دشمنان داخلي و خارجي با تمام قدرت ايستادگي مي نمايد.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۴۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در دیدار با فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) گفت: مردمي بودن سپاه نهادي برخاسته از متن توده هاي متدين جامعه است و همواره يکي از ويژگي هاي ذاتي خود يعني مردمي بودن را حفظ نموده به شکلي که اين مردمي بودن با شجره طيبه بسيج نهادينه شده و بر استراتژي و راهبردهاي دفاعي سپاه نيز بسيار تاثير گذار بوده است اين امتياز سپاه را به يک قدرت ملي در نظام جمهوري اسلامي تبديل کرده و موجب شده بيشترين توانمندي را در مقايسه با ساير ارتش هاي منطقه و جهاني دارا باشد.

سردار آزادی افزود: شهادت طلبي، روحيه فداکاري و ايثار براي آرمان هاي ديني و انقلابي همراه با شجاعت، تواني را به سپاه داده است که این نهاد انقلابی در مواجهه با دشمنان داخلي و خارجي با تمام قدرت ايستادگي مي نمايد.

در ادامه در این سرهنگ عباسی فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان در تیپ36 انصارالمهدی(عج) گفت: نقش سپاه و روحيه شهادت طلبي و شجاعت بي نظير پاسداران در مواجهه با دشمنان قسم خورده داخلي به گونه اي بود که امام (ره) در توصيف آنان فرمود جوانان ارجمند و عزيز ما در جبهه هاي داخلي از عمق جنگ هاي وسيع تا بيغوله و پناهگاه هاي بزرگ منحرفان غافل از خدا، از دموکرات و کوموله تا منافقين و فداييان خلق و حزب خلق به اصطلاح مسلمان تا حزب توده و ساير گروهک هاي کوچک و بزرگ را با فداکاري ها و خداطلبي ها چنان قلع و قمع کردند که دنيا را با همه دشمني ها که با جمهوري اسلامي ايران دارند به اعجاب و تحير در آوردند.

گفتنی است، سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان به اتفاق هیئت همراه با حضور در تیپ36 انصارالمهدی(عج) با فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) دیدار و گفتگو کردند.

لازم به ذکر است سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تبریک به منظور انتصاب سرهنگ عباسی به عنوان فرمانده جدید تیپ36 انصارالمهدی(عج) و سرهنگ عزیزخانی به سمت جانشین فرماندهی تیپ آرزوی توفیقات روز افزون را برای این دو فرمانده در این مسئولیت جدید خواستار شد.

ارسال نظرات