عیسی قاسمی‌طوسی درباره وضعیت شناگاه‌های مازندران اظهار کرد: از ابتدای خردادماه امسال 95 طرح سامان‌دهی در دریای مازندران آغاز شده که در واقع به‌عنوان 95 شناگاه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۰۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عیسی قاسمی‌طوسی درباره وضعیت شناگاه‌های مازندران اظهار کرد: از ابتدای خردادماه امسال 95 طرح سامان‌دهی در دریای مازندران آغاز شده که در واقع به‌عنوان 95 شناگاه محسوب می‌شود.

وی درباره گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شهرستان‌های نکا و گلوگاه بدون شناگاه است، افزود: در شهرستان نکا طرح مروارید در حال اجرا بوده که با استقبال خوبی مواجه است ولی طرح سامان‌دهی شهرستان گلوگاه قابلیت شنا ندارند.

 مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد: طرح دریا در منطقه ولی‌آباد شهرستان تنکابن تأخیر داشته که به‌زودی آغاز به کار می‌کند.

این مسؤول درباره زمان نصب پرچم سلامت در شناگاه‌های مازندران، گفت: هفته گذشته با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پرچم سلامت در شناگاه بابلسر نصب شد که باید هر چه سریع‌تر در سایر شناگاه‌های استان نیز نصب شود.

قاسمی‌طوسی بیان کرد: نصب پرچم‌های سلامت براساس شاخص‌های زیست‌محیطی است که پرچم‌های آبی و زرد با نشان سلامت و مناطق آلوده مشخص خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه کنند، خاطرنشان کرد: همچنین زمانی که دریا طوفانی است به‌هیچ وجه وارد دریا نشوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در پایان گفت: دریای مازندران دارای ویژگی منحصر به فرد و خاصی است که باید موارد و توصیه‌ها توجه کنیم تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها