جشنواره کتاب در رسانه در موضوعات معرفی کتاب، معرفی کتابخانه، اهمیت مطالعه، راهکارهای ترویج کتابخوانی و نقش کتاب در تعلیم و تربیت در 6 بخش خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر و عکس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۰۰۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، جشنواره کتاب در رسانه در موضوعات معرفی کتاب، معرفی کتابخانه، اهمیت مطالعه، راهکارهای ترویج کتابخوانی و نقش کتاب در تعلیم و تربیت در 6 بخش خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر و عکس برگزار می‌شود.

آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران ضمن دعوت از تمامی رسانه‌ها و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی این استان برای شرکت در این جشنواره، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در فرهنگ‌سازی و هدایت افکار عمومی در بسترسازی فکری و فرهنگی جامعه ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: از آنجایی‌ که کتاب می‌تواند به نوعی در حوزه رسانه تعریف شود و مطالعه، فصل مشترک کتاب و رسانه بوده، بنابراین جشنواره کتاب در رسانه یک ضرورت مهم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران افزود: رسانه‌ها تاکنون براساس دغدغه و تشخیص مناسب خود، در مسائل فرهنگی تمرکز قابل ستایشی بر روی مسئله کتاب داشته و این جشنواره فرصت خوبی برای جمع‌بندی اقدامات ارزشمند رسانه‌ها در این حوزه و تقدیر از برترین آثار تولیدی آن‌ها خواهد بود.

ولی‌پور با بیان اینکه اهالی رسانه تا پنجم مرداد امسال برای تولید اثر در بخش‌های پنج‌گانه جشنواره فرصت دارند، اضافه کرد: ضمن اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان به مناسبت روز خبرنگار، آثار برتر در قالب یک نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره، آثار خود از مردادماه 95 تا 5 مرداد 96 به روابط عمومی ادارهکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ارسال کنند.

جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر برتر برگزار و شرکت‌کنندگان می‌توانند در یک یا چهار بخش فوق آثار خود را ارسال کنند.

برای هر بخش باید دو نمونه بصورت تایپ شده تنظیم و ارسال شود. موضوعات جشنواره شامل معرفی کتاب، معرفی کتابخانه، اهمیت مطالعه، نقش کتاب در تعلیم و تربیت است.

اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در مراسمی با معرفی برگزیدگان جشنواره جوایز نفیسی به سه برگزیده بخش‌های چهار گانه اهدا می‌کند. علاقمندان به شرکت در جشنواره کتاب در رسانه آثار خود را تا 5 مرداد به نشانی ادارهکل کتابخانه‌های عمومی استان ارسال کرده یا تحویل دهند.

دبیرخانه جشنواره این اداره‌کل از تمامی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و شنیداری دعوت می‌کند تا در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
مهمترین عناوین
مهمترین عناوین استانها
خبر فوری
گردشگری
کانال تلگرام استانها
سام سرویس
جا با ما

ارسال نظرات
پر بیننده ها