خبرهای داغ:
ما باید از زندگی خود که بسترآن را شهدا برایمان فراهم کرده اند نهایت استفاده را ببریم.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۹۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان؛ در افتتاحیه اردوهای هجرت3 ویژه خواهران حوزه حضرت زینب(س)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان سرهنگ دوم پاسدار علی فتحیان در جمع خواهران دانش آموز، مطالبی بیان نمود.

فرمانده سپاه فلاورجان ضمن تشکر از پدر شهید مدافع حرم پویا ایزدی گفت: این شهید گران قدر دلداده به اهل بیت(ع) بود و قید همه تعلقات دنیایی را زدند و رها شدند از هرچه دلبستگی ها به دنیا و رفتند درقالب مدافعان حرم ادای وظیفه و تکلیف نمودند.

وی در ادامه افزود: این دنیا محل گذراست و باید ببنیم که چگونه در حال گذشتن است و باید بدانیم چگونه آن را می گذرانیم وخوشا بحال کسانیکه خداوند به آنها فرصت می دهد که زندگی داشته باشند و عمر، جوانی و همه مسائل دنیایی خود را، علم، زیبایی، خانواده و چیزهایی که خداوند به آنها امانت داده است، بهترین استفاده رامی نمایند.

فتحیان در ادامه گفت: پیام شهدا این است که ما برای اینکه این بستر فراهم باشد و این نهضت بتواند شکل بگیرد جان خود را در این راه دادند، و ما نسبت به آنها وظیفه ای داریم، ما باید در داخل این بستری که شهدا برای ما فراهم کردند، نهایت تلاش و کوشش خود را انجام بدهیم.

سرهنگ دوم پاسدار علی فتحیان در ادامه بیان کرد: برای اینکه بتوانیم بهترین استفاده را در انجام اهداف متعال اسلام که هدف از خلقت آن کامل شدن ما می باشد و فقط مخصوص دوره ای خاص نمی باشد و در یک دوره بدون هدف و برنامه ریزی زندگی کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما باید از زندگی خود که بستر آن را شهدا برایمان فراهم کرده اند نهایت استفاده راببریم و وظایف و دیونی برگردن تک تک مامی باشد که باید بتوانیم به خوبی ادا کنیم، برای اینکه بتوانیم در زندگی خود موفق شویم باید تمرین نماییم و درعرصه های مختلف ورود کنیم تا بتوانیم توانمد بشویم.

فرمانده سپاه فلاورجان در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی صرفا یک کار فوق العاده و فوق برنامه نیست که در یک زمان بگذرد، باید نیت ها خالص و جهادی باشد تا بتوانیم بهره کافی را ببریم و همچنین یک معامله با خدا می باشد همانطوری که شهدا جان خود را دادند که این اسلام عزیز بماند و باعث شد که زمینه رشد ما چه از لحاظ معنوی و علمی و اجتماعی مهیا شود.
درپایان از پدرشهید پویا ایزدی تقدیر و تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها