در نشست توسعه فضای سبز شهرستان قدس مطرح شد:
نشست ستاد توسعه فضای سبز شهرستان قدس،به ریاست سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۹۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،صبح امروز نشست ستاد توسعه فضای سبز شهرستان قدس به ریاست سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهر قدس و روسای ادارات فضای سبز شهرداری ، حفاظت از محیط زیست ، آب و فاضلاب و نماینده اداره راه در محل فرمانداری قدس برگزار شد.                     

در ابتدای این جلسه ،سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری دستور تشکیل گشت مدیریت پسماند را صادر کرد که با نظارت بر بازیافت آب در جهت توسعه فضای سبز و طرح جامع زیست محیطی نظارت نماید.

در ادامه ذبیحی،مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری قدس نیز در این جلسه از احداث 20 پارک محلی در جهت توسعه فضای سبز در شهرستان قدس خبر داد و اظهار داشت: با همکاری سپاه طرح درختکاری پادگان های اطراف شهر در دست اقدام است و ترغیب منازل به کاشت درخت نیز در برنامه کاری سازمان فضای سبز قرار دارد ؛ که نوید است، تا پایان سال شاهد 40 هکتار توسعه فضای سبزدر شهرستان هستیم.

وی  افزود:با همه این اقدامات ما نیازمند همکاری و مساعدت ادارات آب و فاضلاب ، حفاظت از محیط زیست ، بخشداری و اداره راه و شهرسازی هستیم.

مدیر فضای سبز شهرستان با بیان اینکه،یک و نیم درجه افزایش دما نسبت به سال گذشته بوده است گفت:طبیعتا آبیاری ما نیازمند آب بیشتری است.

انتهای پیام//
ارسال نظرات