در گفتگو با بسیج عنوان شد:

انسان های عفیف با شرافت ترین افراد جامعه هستند

حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) نشان داد که می توان حجاب و عفاف را به عزت مجاهدانه و به یک جهاد بزرگ تبدیل کرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۷۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل به مناسبت هفته عفاف وحجاب در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها یک نمونه ی برجسته ی تاریخ است که با حضورش در واقعه عاشورا باعث پیروزی خون بر شمشیر شد و آن چیزی که باعث این پیروزی شد منش این بانوی بزرگ اسلام بود.

حجت الاسلام مسلم رضایی عنوان کرد: این حادثه نشان داد زن در حاشیه ی تاریخ نیست و در متن حوادث مهم تاریخ قرار دارد، قرآن نیز در موارد متعددی به این نکته ناطق است و این مربوط به امم گذشته نیست، یک حادثه ی زنده و ملموس است که انسان زینب کبری سلام الله علیها را با عظمتی خیره کننده در عرصه می بیند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل گفت: حضرت زینب کبری (سلام الله علیها ) نشان داد که می توان حجاب و عفاف را به عزت مجاهدانه و به یک جهاد بزرگ تبدیل کرد.

وی درآخر با اشاره به روایتی از امیرمومنان حضرت علی علیه السلام، بیان داشت: انسان های عفیف ، با شرافت ترین افراد شریف هستند.

رضایی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم ما چادر را انتخاب کرده اند و چادر را هم دوست دارند، چادر لباس ملی ما است. چادر بیش از آن که حجاب اسلامی باشد، یک حجاب ایرانی است.

وی در جای دیگری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: زنان مسلمان ایرانی در دنیای امروز رسالتی عظیم بر عهده دارند و بعنوان الگوی زنان جهان باید پیام متعالی خود را در عرصه های مختلف بشری به گوش جهانیان برسانند. امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی زنان مسلمان کشورهای دیگر است.

ارسال نظرات