نماینده مردم رباط کریم در مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
نوروزی گفت: متاسفانه در حال حاضر اعتیاد به طرز گسترده ای رشد پیدا کرده مخصوصا در مناطق شوش و هروی تهران که پخش مواد مخدر به راحتی در این مناطق انجام می شود و باعث معضلات بعدی مانند کارتن خوابی می شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۶۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با معضل کارتن خوابی اظهار داشت: کارتن خوابی ریشه در خیلی مسائل اجتماعی دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: یکی از این مسائل عدم مدیریت صحیح وزارت کشور، استانداری ها، فرمانداری ها که بیاد دقت کنند و این مسئله را کنترل کنند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اگر دولت بتواند استانداری ها و فرمانداری ها و وزارت کشور را کنترل کند معضلاتی همچون کارتن خوابی به وجود نخواهد آمد.

نوروزی گفت: مرکز مبارزه با مواد مخدر ، دادسرای انقلاب و بهزیستی و وزارت رفاه و تعاون در این زمینه وظایفی دارند که اگر به وظایف خود عمل کنند و مرکز بهداشت نیز از طریق کمپ های ترک اعتیاد از این افراد نگهداری کند این مشکلات افزایش نخواهد یافت.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در رأس همه دستگاه ها دولت است که باید این معضلات را حل کند.

وی گسترش اعتیاد را یکی از دلایل اصلی افزایش کارتن خوابی برشمرد و عنوان کرد: متاسفانه در حال حاضر اعتیاد به طرز گسترده ای رشد پیدا کرده مخصوصا در مناطق شوش و هروی تهران که پخش مواد مخدر به راحتی در این مناطق انجام می شود و باعث معضلات بعدی مانند کارتن خوابی می شود.


ارسال نظرات