دیدار کار گروه زن و خانواده جامعه زنان بیجار با مدیر آموزش و پرورش

همزمان با هفته حجاب و عفاف اعضای کارگروه زن و خانواده جامعه زنان بیجار با مدیر آموزش و پروش دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۵۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به مناسبت هفته حجاب و عفاف اعضای کارگروه زن و خانواده بسیج با مدیر آموزش و پرورش بیجار دیدار و گفتگو کردند.

 

 در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه و جمعی از بانوان فرهیخته در سالن جلسات ناحیه بیجار برگزار شد ، مسئول بسیج جامعه زنان بیجار با اشاره به هفته حجاب و عفاف از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح شرستان خبر داد.

 

 وی با بیان اینکه حجاب بعنوان صدفی بر گوهر وجودی بانوان است ، از برگزاری جلسات مختلف کارگروه زن و خانواده با بررسی مشکلات خانواده ها و نقش زنان در حل این مشکلات خبر داد.

 

 سرکانی هدف از برگزاری این جلسه را بیان نظرات اعضای کارگروه با مدیر آموزش و پرورش و ارائه راه کار مناسب جهت حل آن اعلام کرد.

 

در ادامه جلسه جانشین فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ، اظهار داشت: حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است.

 

 وی افزود: حجاب مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و از آداب عفت و حیا شده و به حفظ و اعتلای شخصیت فردی و تحکیم بنیان خانوادگی و عفت و اخلاق اجتماعی بر زن می افزاید و امنیت و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد.

 

 رجب پور با اشاره به سند 2030 بیان داشت: در این سند در چند بند دشمنان ما قصد داشتند عفت و حیا را از نسل دانش آموز ما بگیرند و به جای آن مروج بی حیایی در جامعه باشند.

 

 غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه حجاب و عفاف تنها مختص بانوان نیست ، اعلام کرد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه موجب برقراری امنیت اخلاقی ، فکری و فردی می شود .

 

 وی گفت: متاسفانه مقوله بی حجابی در جامعه امروزی به یک معضل تبدیل شده است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان در قسمت های مختلف است.

 

 مدیر آموزش و پرورش بیجار در پایان یادآور شد:ترویج فرهنگ دقیق عفاف و حجاب در ابعاد مختلف می تواند جامعه ای را از آسیب ها ی شوم مصون داشته وحفظ کند.
در ادامه این جلسات اعضای کارگروه به بیان نظرات خود با موضوع حجاب و عفاف پرداختند.

انتهای پیام/7727

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار