خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب:

حافظان قرآن از مقربان درگاه الهی هستند

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت : حفظ آیات وحی وربانی قرآن کریم یک توفیق الهی است و حافظان قرآن از مقربان درگاه الهی هستند
کد خبر: ۸۸۸۳۹۵۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی اظهار داشت: ارزش و بهای حافظان قرآن در نزد خدا و میان اجتماع نیز حائز اهمیت است زیرا کسی که با قرآن مانوس است چنانکه قرآن را با تانی و توجه به معانی آن حفظ کند به مرور زمان معانی قرآن در جان و جسم او نفوذ کرده وتمامی اعمال و رفتار او را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 

وی افزود: حفظ قرآن کریم در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات قرآن باشد، جامع ترین روش انس با قرآن است.


 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان حافظ قرآن را نمونه‌ای از مومنین دانست و تاکید کرد: حافظان قرآن الگو و نمونه‌ای از مومنین محسوب می‌شوند و با قرائت مستمرو تامل در آیات نورانی روح وجانشان عجین از کلام حق می شود.

 

 

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ادامه حافظان قرآن را دوستان خداوند دانست و گفت: حفظ قرآن یکی از توفیق‌های عظیم الهی است که شامل برخی از افراد می‌شود، انسان به هر میزان که حافظ قرآن باشد در روز قیامت از مرتبه بالاتری برخوردار است.


 

حجت الاسلام علی گلیاری افزود: مرحله اول مسابقات قرآنی درحوزه های مقاومت بسیج شهرستان سرپل ذهاب در رشته های حفظ ، قرائت و ترتیل در مقطع سنی کودک و نوجوانان برگزار شده است و در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر در هر رشته در سپاه ناحیه شهرستان تجلیل خواهد شد و به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

 

 

لازم به ذکر است، دراین مراسم با برگزاری مسابقات قرآن کریم  از35نفر از حافظان و فعالان قرآنی حلقه های صالحین پایگاه حضرت سکینه(س) روستای آینه با حضور فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب و پرسنل بسیج خواهران حوزه الزهرا(س) در حسینیه فرهنگی مذهبی این روستا تجلیل بعمل آمد.

 


ارسال نظرات