مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: لزوم مبارزه در جبهه جهاد کبیر اختصاص به زمان و مکان خاصی ندارد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۳۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینیان، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: قاعده در هر کلام حکیمانه ای که دارای صدر و ذیل می باشد به اینگونه است که به منظور دریافت مقصود حقیقی متکلم و بهره مندی بهتر و کامل تر از کلام، لازم است صدر و ذیل کلام مورد دقت قرار گیرد.

وی، افزود: مفسرین در ارتباط با آیات قرآن کریم همین نکته را مورد توجه قرار می دهند. کلام مقام معظم رهبری(حفظه الله) هم از این قاعده مستثنی نیست. مخاطب کلام حضرت آقا، تمامی دانشجویان فکور، پر تلاش و انقلابی و همچنین تمامی هسته های فکری و عملی جهادی، فکری، فرهنگی سراسر کشور است که همه را به عنوان افسران جنگ نرم خطاب کرده و آنان را به مبارزه در میدان جنگ نرم فرهنگی دعوت می کند.

حجت الاسلام حسینیان، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به افسران جنگ نرم، متذکر می شوند که؛ اگر در جایی احساس کردید دستگاه های مرکزی فکر و فرهنگ و سیاست کشور دچار اختلال شده اند و نمی توانند درست مدیریت کنند، در آن جا «آتش به اختیارید» یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید پیدا کنید و حرکت کنید.

وی، اضافه کرد: این فرمایشات حضرت آقا حکایت از تکامل نیروهای انقلابی و اعتماد ایشان به جوانان مومن و مبارز و القاء این اعتماد و همچنین ایجاد انگیزه و القاء بیشتر روحیه انقلابی گری به آنان است. از سوی دیگر ایجاد حساسیت بیشتر برای آنان در رصد عملکرد دستگاه های اجرایی خصوصاً متصدیان فکر و فرهنگ است که در حقیقت فرماندهی این جبهه را بر عهده گرفته اند؛ ولی متأسفانه گاهاً شاهد نقایص و معایبی در این زمینه هستیم.

حسینیان در ادامه ابراز داشت: علاوه بر نکات فوق، ذکر این نکته ضروریست که لزوم مبارزه در جبهه جهاد کبیر اختصاص به زمان و مکان خاصی نداشته و به یک حالت اضطرار شباهت دارد، که جان فرد و جان مومنین در معرض خطر قرار گرفته و اجازه چنین دفاعی را شرع مقدس و عقل سلیم صادر می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان، تصریح کرد: در حوزه جهاد فرهنگی هم که افکار و عقاید و باورهای انقلابی و اسلامی مسلمانان بدون حد و مرز هدف دشمن قرار گرفته، ضروریست تا در این جبهه در هر لحظه و در هر مکانی که لازم باشد، مبارزه ای آگاهانه و عالمانه، خصوصاً از سوی فرهیختگان و جوانان پرشور انقلابی صورت گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: از خدای متعال برای رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) طلب صحت و سلامتی و عزت و عظمت روز افزون داریم.

ارسال نظرات