خبرهای داغ:
امام جمعه ساوه:

برخی مسئولین در داخل کشور لسان دشمن شده اند

امام جمعه ساوه گفت: هیچکس نمی تواند خود را جلوتر از رهبری معرفی کند ما فقط یک قوا در این کشور می شناسیم و آن هم ولی فقیه است و بقیه باید ذیل این اصل اساسی تعریف شوند
کد خبر: ۸۸۸۳۹۲۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام بوئین زهرا با اشاره به اینکه هرچه از عمر انقلاب اسلامی سپری می شود کار پیچیده تر می شود گفت: تضعیف  بازوان رهبری امروز مهم ترین نقشه دشمن است که امروز دشمن سپاه و قوه قضائیه را هدف گرفته است و بسی جای تاسف است که امروز برخی مسئولین در داخل کشور لسان دشمن شده اند.

وی افزود: هیچکس نمی تواند خود را جلوتر از رهبری معرفی کند ما فقط یک قوا در این کشور می شناسیم و آن هم  ولی فقیه است و بقیه باید ذیل این اصل اساسی تعریف شوند.

وی با اشاره به اینکه نقد و تحریف  مبانی ولی فقیه دوباره شکل گرفته است و دوباره به دوران اصلاحات بازگشته ایم  افزود:ما امروز خودمان را سرباز رهبری می دانیم و بدون هیچ گونه ترسی ما راهمان را ادامه خواهیم داد.

وی با انتقاد از حاشیه های ایجاد شده توسط دولت در جامعه خاطر نشآن کرد: دولت باید به جای پرداختن به حاشیه‌ها به موضوع اصلی کشور که همانا بیکاری و رکود است بپردازد.

۲۰۰۱/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار