خبرهای داغ:
حجت الاسلام طاهریان در جمع کارکنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اینهایی که خون به دل مقام معظم رهبری می کنند خدا را فراموش کرده اند؛ اگر محور خدا نباشد انسان همه چیز را از دست خواهد داد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۰۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام جلیل طاهریان در جمع کارکنان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در حسینیه این یگان در سخنانی با بیان اینکه انسان ها در دنیا طالب شی هستند اظهار کرد: ذخیره های ماه مبارک رمضان را با مراجعه به مراکز عملی و دینی باید حفظ کرد.

وی افزود: انسان ها در عالم دنیا وقتی که به مسجد الحرام و مسجد النبی نگاه می کنند برای آنها ثواب بسیاری نوشته می شود و همین مدافعین حرمی که از جبهه های نبرد باز می گردند صله رحم با آنها باعث می شود که نور دیده هرگز خاموش نشود.

طاهریان خاطر نشان کرد: اگر محور زندگی انسان خدا باشد انسان ها به همه چیز می رسند، اینهایی که خون به دل مقام معظم رهبری می کنند خدا را فراموش کرده اند.اگر محور خدا نباشد انسان همه چیز را از دست خواهد داد.

وی با بیان اینکه انسان ها در دنیا همیشه به دنبال دو چیز هستند، دویدن برای خدا و غیر خدا بیان کرد: انسان اگر خدامحوری را ادامه دهد به مقام شامخی خواهد رسید، جایگاه سالاری را نباید فراموش کرد خدا محوری در زندگی بشری تکامل است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان باید همدیگر را به عنوان بنده نگاه کند ادامه داد: اطاعت از خدا را باید به همدیگر گوش زد کنیم و کلام ها روی هم اثرگذار باشد و اگر انسان ها مشکلی دارند آن را به خاطر خدا تحمل کنند اگر تحمل کردند به مقام الهی خواهند رسید و این از دیگر موارد خدامحوری است.

وی عنوان کرد: اگر در زندگی مشترک به معنویت بنگریم و بر آن بیفزاییم این زندگی خدایی است.

وی با بیان اینکه همدلی و همفکری راز موفقیت شما سپاهیان است تاکید کرد: عاملی که سپاه محبوب دلها گشته این است که به غیر از همدلی و همفکری؛ تواضع سپاهیان است که نظر همه را به خود جلب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها